Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Naton huippukokous alkaa Ankarassa, ja Oulun tulipaloa tutkitaan rikoksena. Naton huippukokous avaa ovensa Ankarassa, kun taas Oulun Kaukovainion…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen maajoukkuekoripalloilija Jacob Grandison sai kolmen kuukauden kilpailukiellon amfetamiinin käytöstä. Hän on ollut poissa peleistä syyskuusta lähtien, ja kilpailukielto päättyi tammikuussa. Grandisonin nimi löytyy FIBA:n julkaisemalta rangaistujen pelaajien listalta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen maajoukkuekoripalloilija Jacob Grandison sai kolmen kuukauden kilpailukiellon amfetamiinin käytöstä. Hän on ollut poissa peleistä syyskuusta lähtien, ja kilpailukielto päättyi tammikuussa. Grandisonin nimi löytyy FIBA:n julkaisemalta rangaistujen pelaajien listalta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.7.2026 klo 09:11, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jacob Grandison sai kilpailukiellon amfetamiinin takia • Jacob Grandison sai kilpailukiellon amfetamiinin takia.
Grandison sai kilpailukiellon amfetamiinin takia
Jacob Grandison on suomalainen koripalloilija. Hän sai kolmen kuukauden kilpailukiellon amfetamiinin käytöstä. Grandison ei ole pelannut syyskuun jälkeen. Hänen kilpailukieltonsa päättyi tammikuussa.
Suomen maajoukkuekoripalloilija Jacob Grandison sai kolmen kuukauden kilpailukiellon amfetamiinin käytöstä. Hän on ollut poissa peleistä syyskuusta lähtien, ja kilpailukielto päättyi tammikuussa. Grandisonin nimi löytyy FIBA:n julkaisemalta rangaistujen pelaajien…
Suomen maajoukkuekoripalloilija Jacob Grandison sai kolmen kuukauden kilpailukiellon amfetamiinin käytöstä. Grandisonin pelikielto päättyy tammikuun alussa, mutta hän ei ole pelannut syyskuun jälkeen. Hän edusti aiemmin Ranskan LNB-sarjassa Boulazacia,…
Susijengi varmisti paikkansa kesän 2027 MM-kisoihin voittamalla Unkarin 85–77. Vaikka peli alkoi tahmeasti, Lauri Markkasen läsnäolo auttoi Suomea voittamaan. Markkanen kommentoi pelin…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Susijengi, #Koripallo
Suomen miesten koripallomaajoukkue hävisi MM-karsintojen vierasottelussa Ranskalle. Ottelussa oli erityiset olosuhteet, sillä hallissa oli erittäin kuuma ja tunnelmaa nostatti torvisoittokunta. Susijengin kapteeni…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Susijengi, #Koripallo
Suomen miesten koripallomaajoukkue voitti Unkarin MM-karsinnoissa. Lauri Markkanen oli joukkueen paras pistemies, tehden 23 pistettä. Markkanen ilmaisi tyytymättömyytensä tuomaritoimintaan ja keskusteli erotuomareiden…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Susijengi, #Koripallo
Koripallon MM-karsinnassa Ranska voitti Suomen selvästi lukemin 98–69. Ottelu eteni Ranskan hallinnassa, ja Suomi jäi jälkeen kaikilla neljällä neljänneksellä. Tämä tappio vaikeuttaa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Koripallo
Susijengin päävalmentaja Lassi Tuovi vahvisti, että Miikka Muurinen ei ole mukana joukkueen tulevissa MM-karsintaotteluissa. Muurinen, joka oli viime kesän EM-kisoissa esillä, ei…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Susijengi
Koripalloilija Mikael Jantunen on palannut Suomeen Istanbulista, jossa hän pelasi rankan kauden Fenerbahçessa. Jantunen liittyi Susijengin harjoitusvahvuuteen heti mestaruuden jälkeen. Hän valmistautuu…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Susijengi, #Koripallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.