Nimipäivä:
Turo, Turkka
13°C Helsinki

Tulipalo vaati yhden ihmisen hengen Tampereella

Aihesivu: Tulipalo vaati yhden ihmisen hengen Tampereella

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Tampereella tapahtui tulipalo, jossa yksi henkilö kuoli. Palon syy on vielä tuntematon, ja pelastuslaitos sai hälytyksen aamuyöllä. Poliisi ei ole antanut lisätietoja asiasta.

  • 4 juttua
  • 4 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 7.7.2026 klo 06:54
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Tampereella tapahtui tulipalo, jossa yksi henkilö kuoli. Palon syy on vielä tuntematon, ja pelastuslaitos sai hälytyksen aamuyöllä. Poliisi ei ole antanut lisätietoja asiasta.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.7.2026 klo 06:54, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, MTV Uutiset.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tulipalo vaati yhden ihmisen hengen Tampereella • Tulipalo vaati yhden ihmisen hengen Tampereella • Tulipalo Tampereella vaati yhden uhrin.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 7.7.2026 klo 06:54.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Tampere, #Tulipalo, #Pelastuslaitos.

Selkokielinen yhteenveto

Tulipalo Tampereella vaati hengen

Tampereella syttyi tulipalo, jossa kuoli yksi ihminen. Palo tapahtui vapaa-ajan kiinteistössä. Pelastuslaitos sai hälytyksen aamuyöllä. Poliisi tutkii palon syytä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.