Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ranskassa Marine Le Penin tuomio EU-varojen väärinkäytöstä on lieventynyt, ja Stubb kertoi viestinsä Trumpille Ankarassa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Leo Messi ja Mo Salah kohtaavat tiistaina MM-kisoissa. Messi, 39, on säilyttänyt huipputasonsa, kun taas Salah, 34, on kokenut suorituskyvyn heikkenemistä. Molemmat pelaajat ovat kuitenkin tunnettuja kyvystään pysyä huipulla ikääntyessään.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Leo Messi ja Mo Salah kohtaavat tiistaina MM-kisoissa. Messi, 39, on säilyttänyt huipputasonsa, kun taas Salah, 34, on kokenut suorituskyvyn heikkenemistä. Molemmat pelaajat ovat kuitenkin tunnettuja kyvystään pysyä huipulla ikääntyessään.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.7.2026 klo 10:04, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Messi ja Salah kohtaavat MM-kisoissa • Messi ja Salah kohtaavat MM-kisoissa • Messi ja Salah kohtaavat MM-kisoissa.
Messi ja Salah pelaavat MM-kisoissa
Leo Messi ja Mo Salah pelaavat tiistaina MM-kisoissa. Messi on 39-vuotias ja hän pelaa edelleen hyvin. Salah on 34-vuotias ja hänen pelinsä on heikentynyt. Molemmat ovat hyviä pelaajia, vaikka ikä vaikuttaa heihin eri tavoin.
Leo Messi ja Mo Salah kohtaavat tiistaina MM-kisoissa. Messi, 39, on säilyttänyt huipputasonsa, kun taas Salah, 34, on kokenut suorituskyvyn heikkenemistä. Molemmat pelaajat ovat kuitenkin tunnettuja kyvystään pysyä…
Leo Messi ja Mo Salah kohtaavat MM-kisoissa tiistaina 7.7. Messi, 39, on edelleen huipputasolla, kun taas Salah, 34, on kokenut suorituskyvyn romahduksen. Molemmat pelaajat ovat tunnettuja kyvystään säilyttää…
Leo Messi ja Mo Salah kohtaavat tiistaina MM-kisoissa. Messi, 39, on säilyttänyt huipputasonsa, kun taas Salah, 34, on kokenut suorituskyvyn romahduksen. Tämä ottelu tuo esiin ikääntymisen vaikutukset huippu-urheilijoiden…
Miesten MM-jalkapalloturnauksessa Belgia voitti Yhdysvallat 4–1 ja Espanja voitti Portugalin 1–0. Belgian Charles De Ketelaere teki kaksi maalia ja syötti yhden, mikä nosti hänen asemaansa joukkueessa. Asiantuntijat ruotivat…
Belgia on edennyt jalkapallon miesten MM-turnauksessa pudottamalla kisaisäntä Yhdysvallat. Ottelu päättyi 4–1 belgialaisten hyväksi, ja Charles De Ketelaere teki kaksi maalia. Yhdysvaltojen Malik Tillman onnistui tasoittamaan ottelun hetkellisesti.
Belgia voitti Yhdysvallat jalkapallon miesten MM-turnauksessa selvin 4–1-lukemin. Ottelu alkoi Belgian vahvalla esityksellä, kun Charles De Ketelaere teki kaksi maalia. Yhdysvaltain Malik Tillman tasoitti pelin, mutta Belgia hallitsi…
Belgia eteni MM-puolivälieriin kaatamalla Yhdysvallat 4–1 Dallasissa. Tämä voitto tarkoittaa, että kaikki kisojen isäntämaat ovat pudonneet turnauksesta. Yhdysvaltain maalivahti Matt Freesen virhe vaikutti ratkaisevasti ottelun kulkuun.
Espanja ja Belgia ovat edenneet jalkapallon MM-puolivälieriin. Molemmat joukkueet esittivät vahvoja suorituksia turnauksen aikaisemmissa vaiheissa. Nyt ne valmistautuvat seuraaviin otteluihin.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Belgia, #MMkisat
Rivaldo teki unohtumattoman maalin Brasilian ja Belgian välisessä ottelussa vuoden 2002 MM-kisoissa. Hän hallitsi palloa taitavasti ja iski voimakkaan volleypotkun, joka päätyi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Miesten jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierät ovat päättyneet. Portugali voitti Espanjan 1-0 ja Belgia kaatoi Yhdysvallat 4-1. Jäljellä olevat neljännesvälierät pelataan 7. heinäkuuta.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Englantilaispelaaja Jordan Hendersonin MM-turnaus on ohi loukkaantumisen vuoksi. Hän satutti kätensä voitonjuhlissa Meksikon ottelun jälkeen. Henderson on jäänyt Meksikoon sairaalahoitoon.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Folarin Balogunin pelikiellon kumoaminen jalkapallon MM-kisoissa on poikkeuksellinen tapaus, sillä vastaava tilanne on tapahtunut vain kerran aiemmin. Edellinen tapaus liittyi Brasilian Garrinchaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Yhdysvallat ja Belgia kohtaavat tiistaina jalkapallon MM-kisoissa. Ottelussa on valtavat panokset, sillä Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump on vaikuttanut pelaajien pelikieltoihin. Folarin Balogunin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Yhdysvallat, #Belgia
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.