Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomalaisten asuntolainojen viitekorko, 12 kuukauden euribor, laski maanantaina alle 2,7 prosentin. Venäjän yölliset iskut Kiovassa aiheuttivat ainakin 14…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen miesten koripallomaajoukkue hävisi MM-karsintojen vierasottelussa Ranskalle. Ottelussa oli erityiset olosuhteet, sillä hallissa oli erittäin kuuma ja tunnelmaa nostatti torvisoittokunta. Susijengin kapteeni Sasu Salin kiitti tunnelmaa, vaikka peli oli vaikeaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen miesten koripallomaajoukkue hävisi MM-karsintojen vierasottelussa Ranskalle. Ottelussa oli erityiset olosuhteet, sillä hallissa oli erittäin kuuma ja tunnelmaa nostatti torvisoittokunta. Susijengin kapteeni Sasu Salin kiitti tunnelmaa, vaikka peli oli vaikeaa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.7.2026 klo 01:33, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat, Turun Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Susijengi kärsi tappion Ranskalle • Susijengi kärsi tappion Ranskalle • Suomen koripallomaajoukkue kärsi tappion Ranskalle.
Susijengi hävisi Ranskalle
Suomen koripallomaajoukkue hävisi Ranskalle MM-karsinnoissa. Ottelu oli vaikea, ja hallissa oli todella kuuma. Tunnelmaa nostatti torvisoittokunta, joka soitti koko pelin ajan. Kapteeni Sasu Salin kehui tunnelmaa, vaikka peli ei mennyt hyvin.
Suomen miesten koripallomaajoukkue hävisi MM-karsintojen vierasottelussa Ranskalle. Ottelussa oli erityiset olosuhteet, sillä hallissa oli erittäin kuuma ja tunnelmaa nostatti torvisoittokunta. Susijengin kapteeni Sasu Salin kiitti tunnelmaa, vaikka peli…
Suomen koripallomaajoukkue, Susijengi, hävisi MM-karsintapelissä Ranskalle. Ottelussa hallissa oli erittäin kuuma ja tunnelmaa nostatti torvisoittokunta. Kapteeni Sasu Salin kehui tunnelmaa, vaikka peli oli vaikeaa.
Suomen miesten koripallomaajoukkue Susijengi sai kovan oppitunnin MM-karsintojen ottelussa Ranskaa vastaan. Ranska hallitsi peliä alusta asti, eikä Suomi päässyt lähellekään voittoa. 18-vuotias Samu Adler pelasi 16 minuuttia, teki…
Suomen koripallomaajoukkue kärsi tappion Ranskalle MM-karsinnan viimeisessä ottelussa. Ottelu päättyi 69–98, ja Lauri Markkanen sekä Mikael Jantunen olivat Suomen parhaat pelaajat 14 pisteellä. Jatkokarsinta alkaa elokuussa.
Koripallon MM-karsinnassa Ranska voitti Suomen selvästi lukemin 98–69. Ottelu eteni Ranskan hallinnassa, ja Suomi jäi jälkeen kaikilla neljällä neljänneksellä. Tämä tappio vaikeuttaa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Ranska, #Suomi
Suomen koripallomaajoukkue pelaa tänään Ranskaa vastaan MM-karsinnan alkulohkovaiheen viimeisessä ottelussa. Molemmat joukkueet jakavat G-alkulohkon kärkipaikan ja ovat jo varmistaneet paikkansa jatkokarsinnassa. Jatkokarsinnassa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Ranska
Suomen miesten koripallomaajoukkue voitti Unkarin MM-karsinnoissa. Lauri Markkanen oli joukkueen paras pistemies, tehden 23 pistettä. Markkanen ilmaisi tyytymättömyytensä tuomaritoimintaan ja keskusteli erotuomareiden…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Susijengi, #Koripallo
Suomen koripallomaajoukkue pelaa tänään MM-karsintaottelun Unkaria vastaan Helsingissä. Ottelu alkaa kello 18.30, ja Suomi on jo varmistanut paikan MM-jatkokarsinnassa. MM-lopputurnaus järjestetään ensi…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Koripallo
Suomen miesten haastajamaajoukkue taisteli tiukasti Puolaa vastaan koripallo-ottelussa, mutta hävisi lopulta 92–87. Samu Adler oli joukkueen paras pistemies 21 pisteellä. Ottelu oli…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Koripallo
Susijengi varmisti paikkansa kesän 2027 MM-kisoihin voittamalla Unkarin 85–77. Vaikka peli alkoi tahmeasti, Lauri Markkasen läsnäolo auttoi Suomea voittamaan. Markkanen kommentoi pelin…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Susijengi, #Koripallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.