Nimipäivä:
Reino
21°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Eduskunta kutsutaan koolle kesätauon aikana Garden Helsinki -hankkeen vuoksi. Vaasassa poliisi tutkii tapausta, jossa mies toi aseen ravintolaan.


Ilves vaihtoi päävalmentajaa Camilo Speranzaan

Aihesivu: Ilves vaihtoi päävalmentajaa Camilo Speranzaan

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Ilves on nimittänyt Camilo Speranzan uudeksi päävalmentajakseen. Speranza aloittaa tehtävässään heti keskiviikkona, kun joukkue kohtaa Konferenssiliigan karsintaottelussa. Aiemmin hän valmensi FC Liverpool Montevideota.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 6.7.2026 klo 18:12
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Ilves on nimittänyt Camilo Speranzan uudeksi päävalmentajakseen. Speranza aloittaa tehtävässään heti keskiviikkona, kun joukkue kohtaa Konferenssiliigan karsintaottelussa. Aiemmin hän valmensi FC Liverpool Montevideota.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 18:12, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ilves vaihtoi päävalmentajaa Camilo Speranzaan • Ilves vaihtaa päävalmentajaa Camilo Speranzaan.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 6.7.2026 klo 18:12.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Ilves, #CamiloSperanza, #JoniLehtonen.

Selkokielinen yhteenveto

Ilves vaihtoi valmentajaa

Ilves on saanut uuden päävalmentajan. Camilo Speranza aloittaa heti keskiviikkona. Hän valmensi aiemmin FC Liverpool Montevideota. Joni Lehtonen sai potkut heikkojen peliesitysten vuoksi.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.
Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.