Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjän yölliset iskut Kiovassa aiheuttivat useita kuolemia, ja Porissa kaupungin työntekijää uhattiin aseella. Venäjä iski Kiovaan yöllä, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
KRP pyytää havaintoja 18-vuotiaasta intialaisopiskelijasta, joka on ollut kateissa kaksi kuukautta. Viimeisin varma havainto opiskelijasta on Helsingin Kruunuvuorenrannasta 5. toukokuuta. Poliisi tutkii tapausta ja toivoo vihjeitä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
KRP pyytää havaintoja 18-vuotiaasta intialaisopiskelijasta, joka on ollut kateissa kaksi kuukautta. Viimeisin varma havainto opiskelijasta on Helsingin Kruunuvuorenrannasta 5. toukokuuta. Poliisi tutkii tapausta ja toivoo vihjeitä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 17:16, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KRP etsii kadonnutta intialaisopiskelijaa • KRP etsii kadonnutta intialaisopiskelijaa.
KRP etsii kadonnutta opiskelijaa
KRP etsii 18-vuotiasta intialaisopiskelijaa, joka on kadonnut. Hän on ollut kateissa jo kaksi kuukautta. Viimeksi häntä nähtiin 5. toukokuuta Helsingissä. Poliisi toivoo apua ja havaintoja.
KRP pyytää havaintoja 18-vuotiaasta intialaisopiskelijasta, joka on ollut kateissa kaksi kuukautta. Viimeisin varma havainto opiskelijasta on Helsingin Kruunuvuorenrannasta 5. toukokuuta. Poliisi tutkii tapausta ja toivoo vihjeitä.
Keskusrikospoliisi tutkii 18-vuotiaan intialaisopiskelijan katoamista, joka tapahtui toukokuussa. Opiskelija nähtiin viimeksi Helsingissä Kruunuvuorenrannassa 5. toukokuuta. Poliisi pyytää havaintoja opiskelijan liikkeistä ja julkaisi hänen kuvansa.
Helsingissä on käynnissä etsintä, jossa etsitään kadonnutta 11-vuotiasta tyttöä. Viimeinen havainto tytöstä on tehty Maunulassa. Kaikkia havaintoja pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Kadonnut
Keskusrikospoliisi tutkii 18-vuotiaan intialaisopiskelijan katoamista Helsingissä. Mies on ollut kateissa noin kaksi kuukautta, ja viimeisin havainto hänestä on Kruunuvuorenrannan K-kaupasta. Poliisi pyytää…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #KRP
Etsintäryhmä on löytänyt uuden vihjeen 18-vuotiaan intialaisopiskelijan katoamisesta Helsingissä. Vapaaehtoiset etsijät suorittivat vesistöetsintää Kruunuvuorenrannassa, ja he löysivät nappikuulokkeita, jotka liittyvät kadonneeseen Manideep…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #ManideepReddyGujja, #Helsinki
Helsingin Sokoksessa tapahtui vesivahinko, kun rankkasateet aiheuttivat tulvia. Rakennuksen kellariin pääsi satoja litroja vettä, ja pelastuslaitos sai veden poistettua tunnissa. Mannerheimintiellä on…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Pieksämäellä Etelä-Savossa on tapahtunut tulipalo, jossa on kuollut vanhempi mies. Omakotitalosta löytyi vainaja palon raivausten yhteydessä. Poliisi tutkii palon syttymissyytä, mutta rikosta…
Kotimaa
Oulun poliisi on ilmoittanut, että vuonna 1948 syntynyt mies löytyi kuolleena Iistä toukokuussa. Mies oli ollut kadoksissa vuodesta 2024, ja hänen viimeinen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.