Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Naton vuotuinen huippukokous on käynnistynyt Ankarassa, Turkissa. Ulkoministeriö on hylännyt suurimman osan thaipoimijoiden kausityöviisumihakemuksista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin K-junassa matkusti yksin koira, joka herätti ihmetystä. Huskyn näköinen koira löydettiin järjestyksenvalvojien toimesta junan päätepysäkiltä. Koira vietiin löytöeläintaloon, ja sen matkan alkuperästä ei ole tietoa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin K-junassa matkusti yksin koira, joka herätti ihmetystä. Huskyn näköinen koira löydettiin järjestyksenvalvojien toimesta junan päätepysäkiltä. Koira vietiin löytöeläintaloon, ja sen matkan alkuperästä ei ole tietoa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 14:46, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Koira matkusti yksin junassa Helsingissä • Koira matkusti yksin junassa Helsinkiin • Yksinäinen koira matkusti junassa Helsingissä.
Koira matkusti yksin junassa
Helsingin K-junassa oli koira, joka matkusti yksin. Järjestyksenvalvojat löysivät koiran junasta päätepysäkiltä. Koira oli huskyn näköinen. Se vietiin löytöeläintaloon. Koiran matkan alkuperästä ei tiedetä.
Helsingin K-junassa matkusti yksin koira, joka herätti ihmetystä. Huskyn näköinen koira löydettiin järjestyksenvalvojien toimesta junan päätepysäkiltä. Koira vietiin löytöeläintaloon, ja sen matkan alkuperästä ei ole tietoa.
Helsingin K-junassa matkusti yksin koira, joka herätti ihmetystä. Huskyn näköinen koira löytyi järjestyksenvalvojien toimesta junan päätepysäkiltä. Koira vietiin löytöeläintaloon odottamaan omistajaa.
Helsingin päärautatieasemalla havaittiin yllättävä matkustaja, kun järjestyksenvalvojat löysivät yksinäisen koiran junasta. Koira oli ollut ystävällinen, mutta sen omistajaa ei löytynyt. Poliisi haki koiran mukaansa, ja se vietiin löytöeläintaloon.
Helsinkiin matkalla ollut K-juna yllätti matkustajat, kun järjestyksenvalvojat löysivät junasta yksinäisen koiran. Koira vietiin turvallisesti järjestyksenvalvojien tilaan, kunnes poliisi saapui hakemaan sen. Koira on nyt Viikin löytöeläintalossa, mutta…
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 11-vuotiaasta tytöstä, joka on ollut kateissa kaksi yötä. Viimeisin havainto tytöstä on lauantai-iltana hänen kotonaan Maunulassa. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingissä on käynnissä etsintä, jossa etsitään kadonnutta 11-vuotiasta tyttöä. Viimeinen havainto tytöstä on tehty Maunulassa. Kaikkia havaintoja pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin Sokoksessa tapahtui vesivahinko, kun rankkasateet aiheuttivat tulvia. Rakennuksen kellariin pääsi satoja litroja vettä, ja pelastuslaitos sai veden poistettua tunnissa. Mannerheimintiellä on…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Iissä vuonna 2024 kadonnut mies on löytynyt kuolleena. Poliisi vahvistaa, että viimeinen havainto miehestä tehtiin marraskuussa 2024. Tutkinta kuolemansyyn selvittämiseksi jatkuu.
Kotimaa
Pieksämäellä Etelä-Savossa on tapahtunut tulipalo, jossa on kuollut vanhempi mies. Omakotitalosta löytyi vainaja palon raivausten yhteydessä. Poliisi tutkii palon syttymissyytä, mutta rikosta…
Kotimaa
Puolustusvoimat ottaa vastaan noin 12 500 uutta varusmiestä maanantaina. Uuden palvelusohjesäännön myötä miehille sallitaan pitkät hiukset, mikä edistää tasa-arvoa. Muutoksia on myös…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.