Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjän yölliset iskut Kiovassa aiheuttivat useita kuolemia, ja Porissa kaupungin työntekijää uhattiin aseella. Venäjä iski Kiovaan yöllä, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
New Yorkissa tapahtui onnettomuus, jossa vesitaso hajosi laskeutuessaan. Koneen matkustajat onnistuivat pelastautumaan turvallisesti. Tilanne herätti huomiota sosiaalisessa mediassa videon myötä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
New Yorkissa tapahtui onnettomuus, jossa vesitaso hajosi laskeutuessaan. Koneen matkustajat onnistuivat pelastautumaan turvallisesti. Tilanne herätti huomiota sosiaalisessa mediassa videon myötä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 15:42, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vesitaso hajosi New Yorkissa laskeutuessa • IQM:n osake nousi Helsingin pörssissä • IQM:n osake nousee New Yorkissa.
Vesitaso hajosi New Yorkissa
New Yorkissa vesitaso hajosi, kun se laskeutui. Kahdeksan matkustajaa pelastui koneesta. Onnettomuus tapahtui sunnuntaina. Tilanne näkyi myös videolla, joka herätti kiinnostusta.
New Yorkissa tapahtui onnettomuus, jossa vesitaso hajosi laskeutuessaan. Koneen matkustajat onnistuivat pelastautumaan turvallisesti. Tilanne herätti huomiota sosiaalisessa mediassa videon myötä.
Kvanttiyhtiö IQM:n osake on noussut kolme prosenttia ja se on kolmanneksi vaihdetuin Helsingin pörssissä. Samaan aikaan Helsingin pörssi laski 0,9 prosenttia isojen yhtiöiden, kuten Nokian, painaessa markkinoita. Nokian…
IQM:n osake on noussut merkittävästi New Yorkin ennakkokaupassa, mutta se on edelleen edullisempi Helsingin pörssissä. Osakkeen hinta on liikkunut noin 19–20 prosentin nousussa verrattuna edelliseen päätökseen. Hinnat saattavat…
Nivalassa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa noin 60-vuotias mies menetti henkensä. Hän ajautui autollaan vastaantulevien kaistalle ja törmäsi kuorma-autoon. Onnettomuudessa kuorma-auton kuljettaja selvisi ilman…
Liikenne
Helsinki-Vantaan lentoasemalla tapahtuneen matkustajakoneen ja porrasauton törmäyksen syy on selvitetty. Onnettomuustutkintakeskuksen mukaan porrasauto oli odottanut lentokonetta kielletyllä alueella. Törmäyksessä ei syntynyt henkilövahinkoja,…
Liikenne
Puolustusvoimat on asettanut tilapäiset rajoitukset ilmailulle ja meriliikenteelle itäisellä Suomenlahdella. Rajoitusten syynä on Ukrainan puolustussota, ja niiden tarkoituksena on turvata ihmisten turvallisuus.…
Liikenne
Varsinais-Suomessa on useita tasoristeyksiä vikatilassa ukkosen vuoksi. Fintrafficin Tieliikennekeskus raportoi, että häiriöt alkoivat illalla ja niiden kesto on vielä epäselvä. Ukkosen aiheuttamat…
Liikenne
Kaksi autoa törmäsi toisiinsa Pälkäneentien ja Aulangontien risteyksessä Hattulassa torstaina ennen iltapäivää. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta onnettomuuspaikka ruuhkautui hetkeksi.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kempeleessä tapahtui sunnuntai-iltana peräänajokolari kahden auton välillä. Onnettomuus vaikutti liikenteeseen Lentokentäntiellä, mutta pelastuslaitos ohjasi tilannetta ja liikenne on nyt palautunut normaaliksi. Vakavia…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.