Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjän yölliset iskut Kiovassa aiheuttivat useita kuolemia, ja Porissa kaupungin työntekijää uhattiin aseella. Venäjä iski Kiovaan yöllä, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulun poliisi on ilmoittanut, että vuonna 1948 syntynyt mies löytyi kuolleena Iistä toukokuussa. Mies oli ollut kadoksissa vuodesta 2024, ja hänen viimeinen havaintonsa tehtiin 29. marraskuuta. Poliisi tutkii kuolemansyytä edelleen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulun poliisi on ilmoittanut, että vuonna 1948 syntynyt mies löytyi kuolleena Iistä toukokuussa. Mies oli ollut kadoksissa vuodesta 2024, ja hänen viimeinen havaintonsa tehtiin 29. marraskuuta. Poliisi tutkii kuolemansyytä edelleen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 11:31, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies löytyi kuolleena Iistä • Kadonnut mies löytyi kuolleena Iistä.
Mies löytyi kuolleena Iistä
Mies löytyi kuolleena Iistä. Hän oli kadoksissa vuodesta 2024. Viimeinen havainto hänestä oli marraskuussa. Poliisi selvittää, miksi hän kuoli.
Oulun poliisi on ilmoittanut, että vuonna 1948 syntynyt mies löytyi kuolleena Iistä toukokuussa. Mies oli ollut kadoksissa vuodesta 2024, ja hänen viimeinen havaintonsa tehtiin 29. marraskuuta. Poliisi tutkii…
Pohjois-Pohjanmaan Iissä marraskuussa 2024 kadonnut mies on löytynyt kuolleena vesistöstä. Viimeisin havainto hänestä oli tehty 29. marraskuuta 2024. Poliisi tutkii edelleen kuolemansyytä.
Helsingissä on käynnissä etsintä, jossa etsitään kadonnutta 11-vuotiasta tyttöä. Viimeinen havainto tytöstä on tehty Maunulassa. Kaikkia havaintoja pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut
Oulun poliisi on julkaissut kuvan kadonneesta 68-vuotiaasta miehestä, joka nähtiin viimeksi lauantai-iltana Oulun keskustassa. Mies on noin 180 senttiä pitkä ja hänellä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu, #Kadonnut
Oulussa on kadonnut 68-vuotias mies, jonka viimeiset havainnot ovat lauantai-illalta keskustasta. Mies on noin 180 senttiä pitkä ja hänellä on päällään musta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu, #Kadonnut
Pieksämäellä Etelä-Savossa on tapahtunut tulipalo, jossa on kuollut vanhempi mies. Omakotitalosta löytyi vainaja palon raivausten yhteydessä. Poliisi tutkii palon syttymissyytä, mutta rikosta…
Kotimaa
Suojelupoliisi (Supo) vastaanotti 2 850 hakemusta henkilötiedustelijaksi viime keväänä. Rekrytointikampanja herätti laajaa huomiota, ja hakemuksia tuli erityisesti pääkaupunkiseudun julkisesta liikenteestä. Supo etsi…
Kotimaa
Noin 70-vuotias mies löytyi hukkuneena Savitaipaleelta Etelä-Karjalasta. Hänen lähettyvillään oli vene, mutta tapahtumaa ei nähty. Poliisi tutkii hukkumissyytä, mutta rikosta ei epäillä.
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.