Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjän yölliset iskut Kiovassa aiheuttivat useita kuolemia, ja Porissa kaupungin työntekijää uhattiin aseella. Venäjä iski Kiovaan yöllä, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tampereen Ilves on päättänyt erottaa päävalmentaja Joni Lehtosen. Hänen paikalleen tulee uruguaylainen Camilo Speranza, joka aloittaa tehtävässään tiistaina. Muut valmennus- ja johtoryhmän jäsenet pysyvät ennallaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tampereen Ilves on päättänyt erottaa päävalmentaja Joni Lehtosen. Hänen paikalleen tulee uruguaylainen Camilo Speranza, joka aloittaa tehtävässään tiistaina. Muut valmennus- ja johtoryhmän jäsenet pysyvät ennallaan.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 11:52, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ilves vaihtaa päävalmentajaa Lehtosen jälkeen • Ilves vaihtaa päävalmentajaa Speranzan myötä • Ilves vaihtaa päävalmentajaa Speranzan myötä.
Ilves vaihtaa valmentajaa
Tampereen Ilves on erottanut valmentaja Joni Lehtosen. Hänen tilalleen tulee Camilo Speranza Uruguayssa. Speranza aloittaa tiistaina. Muut valmentajat pysyvät samoina. Ilves haluaa parantaa peliään ja päästä Mestaruussarjaan.
Tampereen Ilves on päättänyt erottaa päävalmentaja Joni Lehtosen. Hänen paikalleen tulee uruguaylainen Camilo Speranza, joka aloittaa tehtävässään tiistaina. Muut valmennus- ja johtoryhmän jäsenet pysyvät ennallaan.
Tampereen Ilves on nimittänyt uruguaylaisen Camilo Speranzan miesten liigajoukkueen päävalmentajaksi loppukaudeksi. Joni Lehtosen valmennus päättyy, mutta muu valmennustiimi jatkaa tehtävissään. Ilves on tällä hetkellä liigassa yhdeksäntenä.
Tampereen Ilves on nimittänyt uuden päävalmentajan, uruguaylaisen Camilo Speranzan, loppukauden ajaksi. Aiempi päävalmentaja Joni Lehtonen on vapautettu tehtävästään, mutta muu valmennustiimi jatkaa. Ilves on tällä hetkellä liigassa yhdeksäntenä.
Ilves-Hockey oy:n toimitusjohtajaksi on nimetty Jukka Kytömäki, joka aloittaa tehtävässään 1. tammikuuta 2027. Hän seuraa Risto Jaloa, joka on hoitanut tehtävää yhdeksän…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Ilves
Philadelphia Flyers on tehnyt jättimäisen tarjouksen Anaheim Ducksin Leo Carlssonille. Tarjous on viisivuotinen ja sen arvo on 90 miljoonaa dollaria, mikä tekisi…
Jääkiekko
Olli Määttä, jääkiekon maailmanmestari, siirtyy Minnesota Wildiin Calgary Flamesista. Siirrossa Flames sai puolustaja Jake Middletonin sekä varausvuoroja. Määttä on aiemmin pelannut useissa…
Jääkiekko
Aleksandr Ovetshkin, NHL:n kaikkien aikojen paras maalintekijä, on tehnyt vuoden jatkosopimuksen Washington Capitalsin kanssa. Ovetshkin aloittaa syksyllä 22. Kautensa NHL:ssä ja ansaitsee…
Jääkiekko
Kilpailu- ja kuluttajavirasto on päättänyt SM-liigan kilpailunrajoitustutkinnan, koska liiga on toteuttanut riittäviä muutoksia. Jatkossa liigaan pääsee lisenssimaksulla ilman osakepakkoa, ja kaudesta 2027–2028…
Jääkiekko
Kasperi Kapanen on tehnyt vuoden jatkosopimuksen Edmonton Oilersin kanssa, mikä tuplaa hänen palkkansa 2,6 miljoonaan dollariin. Kapanen on ollut tärkeä pelaaja joukkueen…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.