Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Puolustusvoimat rajoittaa liikennettä Suomenlahdella Ukrainan puolustussodan vuoksi. Palkkojen yhtenäistäminen hyvinvointialueilla tulee maksamaan satoja miljoonia euroja.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ylöjärvellä tapahtui puukotus sunnuntaina, jolloin henkilöä lyötiin teräaseella. Poliisi on ottanut kiinni kolme miestä, joita epäillään tapon yrityksestä. Tutkinta on käynnissä, ja tekoväline on poliisin hallussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ylöjärvellä tapahtui puukotus sunnuntaina, jolloin henkilöä lyötiin teräaseella. Poliisi on ottanut kiinni kolme miestä, joita epäillään tapon yrityksestä. Tutkinta on käynnissä, ja tekoväline on poliisin hallussa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 12:13, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Puukotus Ylöjärvellä, kolme miestä kiinni • Ylöjärvellä on kiinniottoja puukotuksesta • Ylöjärvellä kiinniotettujen määrä kasvoi kolmeen.
Ylöjärvellä tapahtui puukotus
Ylöjärvellä oli puukotus sunnuntaina. Henkilöä lyötiin teräaseella. Poliisi on ottanut kiinni kolme miestä. Heitä epäillään tapon yrityksestä. Tutkinta jatkuu.
Ylöjärvellä tapahtui puukotus sunnuntaina, jolloin henkilöä lyötiin teräaseella. Poliisi on ottanut kiinni kolme miestä, joita epäillään tapon yrityksestä. Tutkinta on käynnissä, ja tekoväline on poliisin hallussa.
Poliisi on ottanut kiinni kolme henkilöä Ylöjärvellä tapahtuneeseen puukotukseen liittyen. Tapahtuma sattui Pimeesalmen telakan alueella, jossa yhtä ihmistä puukotettiin tappelun aikana. Epäilty tekoväline on poliisin hallussa.
Ylöjärvellä on otettu kiinni kolme henkilöä epäillyssä tapon yrityksessä. Alun perin yksi henkilö kiinniotettiin tapahtumapaikalta, mutta tutkinnan edetessä kiinniotettujen määrä on kasvanut. Poliisi on myös saanut haltuunsa epäillyn…
Ylöjärvellä tapahtui sunnuntaiyönä puukotus, jota poliisi tutkii epäiltynä tapon yrityksenä. Tapahtuma liittyi tappeluun, jossa yksi henkilö haavoittui. Poliisi on pidättänyt yhden epäillyn.
Rikos • jaetut avainsanat: #Ylöjärvi, #Poliisi
Helsingin keskustassa tapahtui puukotus sunnuntaina aamuyöllä, kun vuonna 1983 syntynyt mies puukotti vuonna 1999 syntynyttä uhria ylävartaloon. Tilanne syntyi tappelun seurauksena, ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Puukotus, #Tappelu
Ylöjärvellä on tapahtunut tapon yritys, ja poliisi on ottanut kiinni kolme miestä epäiltyinä. Välikohtaus tapahtui Pimeensalmessa heinäkuun alussa. Poliisi jatkaa esitutkintaa ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Ylöjärvi, #Poliisi
Ylöjärvellä tapahtui perjantai-iltana tappelu, jossa oli mukana kolme henkilöä. Järjestyksenvalvoja hälytti poliisin paikalle, ja rikoskomisario kertoo osapuolten tunteneen toisensa. Tapahtumassa yksi henkilö…
Rikos • jaetut avainsanat: #Ylöjärvi, #Poliisi
Helsingin keskustassa tapahtui joukkotappelu, jossa nuori mies puukotettiin vakavasti. Tappelussa oli mukana useita henkilöitä, ja poliisi tutkii tapausta. Epäilty puukottaja on nelikymppinen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Puukotus, #Tappelu
Lohjalla koeajolle annettu Mercedes Benz ei ole palautettu. Poliisi tutkii tapausta törkeänä varkautena ja pyytää havaintoja autosta. Auto on valkoinen, punaisella nahkaverhoilulla…
Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.