Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Puolustusvoimat rajoittaa liikennettä Suomenlahdella Ukrainan puolustussodan vuoksi. Palkkojen yhtenäistäminen hyvinvointialueilla tulee maksamaan satoja miljoonia euroja.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Porissa kaupungin työntekijää uhattiin aseella maanantaiaamuna. Uhkaaja poistui paikalta, mutta poliisi sai hänet nopeasti kiinni. Epäiltyä syytetään törkeästä ampuma-aserikoksesta ja laittomasta uhkauksesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Porissa kaupungin työntekijää uhattiin aseella maanantaiaamuna. Uhkaaja poistui paikalta, mutta poliisi sai hänet nopeasti kiinni. Epäiltyä syytetään törkeästä ampuma-aserikoksesta ja laittomasta uhkauksesta.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 10:35, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, MTV Uutiset, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Työntekijää uhattiin aseella Porissa • Porin työntekijää uhattiin aseella • Työntekijä uhattiin aseella Porissa, epäilty kiinniotettu.
Uhattiin aseella Porissa
Porissa kaupungin työntekijää uhattiin aseella maanantaiaamuna. Uhkaaja tuli yllättäen paikalle ja uhkasi työntekijää. Hän poistui paikalta, mutta poliisi sai hänet nopeasti kiinni. Kukaan ei loukkaantunut tilanteessa.
Porissa kaupungin työntekijää uhattiin aseella maanantaiaamuna. Uhkaaja poistui paikalta, mutta poliisi sai hänet nopeasti kiinni. Epäiltyä syytetään törkeästä ampuma-aserikoksesta ja laittomasta uhkauksesta.
Porin kaupungin työntekijä kohtasi uhkauksen aseella maanantaiaamuna. Uhkaus tapahtui Sampolan kaupunginosassa, mutta onneksi kukaan ei loukkaantunut. Poliisi tavoitti epäillyn nopeasti ja otti hänet kiinni.
Porissa uhattiin maanantaiaamuna kaupungin työntekijää aseella. Uhkaus tapahtui Sampolan kaupunginosassa, mutta kukaan ei loukkaantunut. Poliisi tavoitti epäillyn nopeasti ja otti hänet kiinni.
Porissa uhattiin maanantaiaamuna kaupungin työntekijää aseella. Uhkaustilanne tapahtui Sampolan kaupunginosassa, mutta kukaan ei loukkaantunut. Poliisi sai epäillyn nopeasti kiinni ja häntä epäillään törkeästä ampuma-aserikoksesta.
Porin Sampolan kaupunginosassa uhattiin aamulla kaupungin työntekijää ampuma-aseella. Poliisi otti epäillyn kiinni nopeasti, eikä tilanteessa loukkaantunut kukaan. Epäiltyä syytetään ampuma-aserikoksesta ja laittomasta uhkauksesta.
Ylöjärvellä tapahtui sunnuntaiyönä puukotus, jota poliisi tutkii epäiltynä tapon yrityksenä. Tapahtuma liittyi tappeluun, jossa yksi henkilö haavoittui. Poliisi on pidättänyt yhden epäillyn.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin keskustassa tapahtui puukotus sunnuntaina aamuyöllä, kun vuonna 1983 syntynyt mies puukotti vuonna 1999 syntynyttä uhria ylävartaloon. Tilanne syntyi tappelun seurauksena, ja…
Rikos
Lohjalla koeajolle annettu Mercedes Benz ei ole palautettu. Poliisi tutkii tapausta törkeänä varkautena ja pyytää havaintoja autosta. Auto on valkoinen, punaisella nahkaverhoilulla…
Rikos
Britannian kansallinen rikosvirasto ja Europol ovat paljastaneet laajan poliisiyhteistyön, jossa tutkitaan huumaavien aineiden avulla tehtyjä raiskauksia. Tutkinnoissa on löytynyt yli 150 mahdollista…
Rikos
Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi 16-vuotiaan ehdolliseen vankeuteen kouluhyökkäyksen valmistelusta. Poika oli tehnyt videoita kouluiskuista TikTokissa useita kuukausia ennen kiinniottoaan. Toinen syytetty määrättiin mielentilatutkimukseen.
Rikos
Ruisrock-festivaali aiheutti useita rikoksia poliisin mukaan. Festarin aikana kirjattiin useita huumausaineen käyttörikoksia ja sakkoja sähkötupakoista. Alaikäiset saivat myös sakkoja alkoholin hallussapidosta.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.