Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Naton huippukokous alkaa Ankarassa, ja Oulun tulipaloa tutkitaan rikoksena. Naton huippukokous avaa ovensa Ankarassa, kun taas Oulun Kaukovainion…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Koripalloilija Mikael Jantunen on palannut Suomeen Istanbulista, jossa hän pelasi rankan kauden Fenerbahçessa. Jantunen liittyi Susijengin harjoitusvahvuuteen heti mestaruuden jälkeen. Hän valmistautuu tärkeään MM-karsintaotteluun Ranskaa vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Koripalloilija Mikael Jantunen on palannut Suomeen Istanbulista, jossa hän pelasi rankan kauden Fenerbahçessa. Jantunen liittyi Susijengin harjoitusvahvuuteen heti mestaruuden jälkeen. Hän valmistautuu tärkeään MM-karsintaotteluun Ranskaa vastaan.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 11:30, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mikael Jantunen hämmästyi liikenteestä • Mikael Jantunen kokee Istanbulin kaoottiseksi.
Jantunen hämmästyi liikenteestä
Mikael Jantunen on palannut Suomeen Istanbulista. Hän pelasi pitkän kauden Fenerbahçessa. Nyt hän harjoittelee Susijengin kanssa. Jantunen valmistautuu MM-karsintaotteluun Ranskaa vastaan.
Koripalloilija Mikael Jantunen on palannut Suomeen Istanbulista, jossa hän pelasi rankan kauden Fenerbahçessa. Jantunen liittyi Susijengin harjoitusvahvuuteen heti mestaruuden jälkeen. Hän valmistautuu tärkeään MM-karsintaotteluun Ranskaa vastaan.
Koripalloilija Mikael Jantunen on viettänyt haastavaa vuotta Istanbulissa, jossa hän pelasi Turkin liigan finaalissa. Palattuaan Suomeen hän liittyi Susijengin harjoituksiin ennen tärkeää MM-karsintaottelua Ranskaa vastaan. Jantunen kertoo, että…
Susijengi varmisti paikkansa kesän 2027 MM-kisoihin voittamalla Unkarin 85–77. Vaikka peli alkoi tahmeasti, Lauri Markkasen läsnäolo auttoi Suomea voittamaan. Markkanen kommentoi pelin…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Susijengi, #Koripallo
Mikael Jantunen voitti Turkin liigan mestaruuden ja palasi Suomeen juhannuksena. Hän liittyi heti Susijengin harjoitusvahvuuteen, valmistautuen tärkeään MM-karsintaotteluun Ranskaa vastaan. Jantunen kertoo,…
Koripallo • jaetut avainsanat: #MikaelJantunen, #Fenerbahce
Suomen miesten koripallomaajoukkue voitti Unkarin MM-karsinnoissa. Lauri Markkanen oli joukkueen paras pistemies, tehden 23 pistettä. Markkanen ilmaisi tyytymättömyytensä tuomaritoimintaan ja keskusteli erotuomareiden…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Susijengi, #Koripallo
Fenerbahce, jota edustaa Mikael Jantunen, voitti Turkin koripalloliigan mestaruuden. Joukkue voitti finaalissa Besiktasin 77–75 ja vei sarjan voitoin 3–1. Mestaruus on Fenerbahcelle…
Koripallo • jaetut avainsanat: #MikaelJantunen, #Fenerbahce
Susijengin päävalmentaja Lassi Tuovi vahvisti, että Miikka Muurinen ei ole mukana joukkueen tulevissa MM-karsintaotteluissa. Muurinen, joka oli viime kesän EM-kisoissa esillä, ei…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Susijengi
Suomen koripallomaajoukkue pelaa tänään Ranskaa vastaan MM-karsinnan alkulohkovaiheen viimeisessä ottelussa. Molemmat joukkueet jakavat G-alkulohkon kärkipaikan ja ovat jo varmistaneet paikkansa jatkokarsinnassa. Jatkokarsinnassa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Koripallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.