Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Naton huippukokous alkaa Ankarassa, ja Oulun tulipaloa tutkitaan rikoksena. Naton huippukokous avaa ovensa Ankarassa, kun taas Oulun Kaukovainion…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Itä-Suomen poliisi on kiistänyt huhut, joiden mukaan Peitsarin tapaukseen liittyisi kuolemantapaus. Tutkinnanjohtaja Tarja Lehtonen vahvisti, että kukaan ei ole kuollut ja että huhut eivät pidä paikkaansa. Poliisi aikoo tiedottaa asiasta lisää myöhemmin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Itä-Suomen poliisi on kiistänyt huhut, joiden mukaan Peitsarin tapaukseen liittyisi kuolemantapaus. Tutkinnanjohtaja Tarja Lehtonen vahvisti, että kukaan ei ole kuollut ja että huhut eivät pidä paikkaansa. Poliisi aikoo tiedottaa asiasta lisää myöhemmin.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 09:17, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi kumoaa huhut kuolemasta Mikkelissä • Poliisi oikaisee huhut Mikkelin väkivaltarikoksesta.
Poliisi sanoo, ettei kukaan ole kuollut
Mikkelissä on ollut huhuja kuolemasta Peitsarin tapauksen yhteydessä. Poliisi on kuitenkin vahvistanut, että kukaan ei ole kuollut. Tutkinnanjohtaja Tarja Lehtonen kertoo, että huhut eivät ole totta. Poliisi aikoo kertoa asiasta lisää myöhemmin.
Itä-Suomen poliisi on kiistänyt huhut, joiden mukaan Peitsarin tapaukseen liittyisi kuolemantapaus. Tutkinnanjohtaja Tarja Lehtonen vahvisti, että kukaan ei ole kuollut ja että huhut eivät pidä paikkaansa. Poliisi aikoo…
Mikkelin poliisioperaatiosta on liikkunut huhuja henkirikoksesta, mutta poliisi vahvistaa, että kukaan ei ole kuollut. Tapahtumassa on ollut useita poliisipartioita, ja väkivaltarikos on kuitenkin tapahtunut. Poliisi aikoo tiedottaa asiasta…
Mikkelissä Peitsarissa tapahtui lauantai-iltana poliisioperaatio, johon osallistui useita poliisipartioita. Poliisi ei voi vielä kertoa tarkkoja yksityiskohtia, sillä akuutit toimet ovat edelleen kesken.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Poliisi
Mikkelissä Peitsarissa toteutettiin lauantai-iltana suuri poliisioperaatio. Itä-Suomen poliisilaitos vahvisti, että alueella on ollut poliisitehtävä, ja alue on eristetty. Silminnäkijöiden mukaan paikalla oli…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Poliisi
Iissä vuonna 2024 kadonnut mies on löytynyt kuolleena. Poliisi vahvistaa, että viimeinen havainto miehestä tehtiin marraskuussa 2024. Tutkinta kuolemansyyn selvittämiseksi jatkuu.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 11-vuotiaasta tytöstä, joka on ollut kateissa kaksi yötä. Viimeisin havainto tytöstä on lauantai-iltana hänen kotonaan Maunulassa. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingissä on käynnissä etsintä, jossa etsitään kadonnutta 11-vuotiasta tyttöä. Viimeinen havainto tytöstä on tehty Maunulassa. Kaikkia havaintoja pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pieksämäellä Etelä-Savossa on tapahtunut tulipalo, jossa on kuollut vanhempi mies. Omakotitalosta löytyi vainaja palon raivausten yhteydessä. Poliisi tutkii palon syttymissyytä, mutta rikosta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.