Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Puolustusvoimat rajoittaa liikennettä Suomenlahdella Ukrainan puolustussodan vuoksi. Palkkojen yhtenäistäminen hyvinvointialueilla tulee maksamaan satoja miljoonia euroja.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi voitti ensimmäisen 3 vastaan 3 -jääkiekon World Cup -turnauksen Pohjois-Irlannin Belfastissa. Raimo Helmisen valmentama joukkue voitti loppuottelussa Britannian 6–1. Suomi osoitti vahvuutensa koko turnauksen ajan, voittaen myös avausottelunsa Ruotsia vastaan ja selviytymällä tiukasta välieräottelusta Kanadaa vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi voitti ensimmäisen 3 vastaan 3 -jääkiekon World Cup -turnauksen Pohjois-Irlannin Belfastissa. Raimo Helmisen valmentama joukkue voitti loppuottelussa Britannian 6–1. Suomi osoitti vahvuutensa koko turnauksen ajan, voittaen myös avausottelunsa Ruotsia vastaan ja selviytymällä tiukasta välieräottelusta Kanadaa vastaan.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 08:47, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi voitti 3v3 jääkiekon World Cupin • Suomi voitti 3v3 jääkiekon World Cupin • Suomi voitti 3v3-jääkiekon World Cupin.
Suomi voitti jääkiekon World Cupin
Suomi voitti jääkiekon 3v3 World Cupin. Finaalissa Suomi voitti Britannian 6–1. Raimo Helmisen joukkue pelasi hyvin koko turnauksen. Avauksessa Suomi voitti Ruotsin ja välierässä Kanada oli tiukka vastustaja.
Suomi voitti ensimmäisen 3 vastaan 3 -jääkiekon World Cup -turnauksen Pohjois-Irlannin Belfastissa. Raimo Helmisen valmentama joukkue voitti loppuottelussa Britannian 6–1. Suomi osoitti vahvuutensa koko turnauksen ajan, voittaen myös…
Suomi voitti historian ensimmäisen 3 vastaan 3 -jääkiekon World Cup -turnauksen Pohjois-Irlannissa. Finaalissa Suomi kukisti Britannian selvästi maalein 6–1, ja joukkueen tehokkaimmat pelaajat olivat Markus Nurmi, Anton Levtchi…
Suomi voitti ensimmäisen 3 vastaan 3 -jääkiekon World Cup -turnauksen Pohjois-Irlannissa. Raimo Helmisen valmentama joukkue voitti loppuottelussa Britannian maalein 6–1. Suomen pelaajista Markus Nurmi teki kolme maalia finaalissa.
Raimo Helmisen valmentama Suomi voitti ensimmäisen 3 vastaan 3 -jääkiekon World Cup -turnauksen Belfastissa. Loppuottelussa Suomi kaatoi Britannian selvästi maalein 6–1. Turnauksen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #RaimoHelminen
Kilpailu- ja kuluttajavirasto on päättänyt SM-liigan kilpailunrajoitustutkinnan, koska liiga on toteuttanut riittäviä muutoksia. Jatkossa liigaan pääsee lisenssimaksulla ilman osakepakkoa, ja kaudesta 2027–2028…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomi voitti Ruotsin 6–3 uudessa 3vs3-jääkiekon MM-turnauksessa. Teemu Pulkkinen teki kolme maalia, joista kaksi ratkaisi ottelun. Voitto varmisti Suomelle paikan mitalipeleissä.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi
Eeli Tolvanen ja Patrik Laine ovat edelleen ilman sopimusta NHL:ssä, vaikka markkinoilla on ollut vilkasta. Tolvanen on kiinnostava pelaaja, ja häntä on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Philadelphia Flyers on tehnyt jättimäisen tarjouksen Anaheim Ducksin Leo Carlssonille. Tarjous on viisivuotinen ja sen arvo on 90 miljoonaa dollaria, mikä tekisi…
Jääkiekko
Olli Määttä, jääkiekon maailmanmestari, siirtyy Minnesota Wildiin Calgary Flamesista. Siirrossa Flames sai puolustaja Jake Middletonin sekä varausvuoroja. Määttä on aiemmin pelannut useissa…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.