Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Puolustusvoimat rajoittaa liikennettä Suomenlahdella Ukrainan puolustussodan vuoksi. Palkkojen yhtenäistäminen hyvinvointialueilla tulee maksamaan satoja miljoonia euroja.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Norja ja Englanti ovat selvittäneet tiensä jalkapallon MM-puolivälieriin. Molemmat joukkueet esittivät vahvoja suorituksia, jotka mahdollistivat jatkopaikan turnauksessa. Ottelut olivat jännittäviä ja täynnä toimintaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Norja ja Englanti ovat selvittäneet tiensä jalkapallon MM-puolivälieriin. Molemmat joukkueet esittivät vahvoja suorituksia, jotka mahdollistivat jatkopaikan turnauksessa. Ottelut olivat jännittäviä ja täynnä toimintaa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 06:04, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Norja ja Englanti etenevät MM-puoliväliin • Norja ja Englanti etenevät MM-puolivälieriin.
Norja ja Englanti pääsevät puoliväliin
Norja ja Englanti ovat päässeet jalkapallon MM-puoliväliin. Molemmat joukkueet pelasivat hyvin ja voittivat ottelunsa. Tämä tarkoittaa, että ne jatkavat kilpailua. Ottelut olivat jännittäviä ja täynnä maaleja.
Norja ja Englanti ovat selvittäneet tiensä jalkapallon MM-puolivälieriin. Molemmat joukkueet esittivät vahvoja suorituksia, jotka mahdollistivat jatkopaikan turnauksessa. Ottelut olivat jännittäviä ja täynnä toimintaa.
Norja ja Englanti ovat selvittäneet tiensä jalkapallon MM-puolivälieriin. Molemmat joukkueet esittivät vahvoja suorituksia otteluissaan. Tämä merkitsee, että ne jatkavat kilpailua mestaruudesta.
Englannin jalkapallomaajoukkue eteni jatkoon MM-kisoissa voittamalla Kongon demokraattisen tasavallan 2-1. Keskikenttäpelaaja Declan Rice oli ottelussa keskeisessä roolissa, estäen vastustajan hyökkäyksiä ja edistäen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #MMkisat
Cole Palmer, Chelsean pelaaja, kommentoi ensimmäistä kertaa jäämistään Englannin MM-joukkueesta. Hän myöntää päätöksen olevan raskas ja uskoo voineensa tarjota joukkueelle erilaisia vahvuuksia.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #MMkisat
Jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierissä Englanti kohtaa Meksikon Azteca-stadionilla. Meksiko on pelannut kotistadionillaan 89 kilpailullista ottelua, joista vain kaksi on päättynyt tappioksi. Englanti yrittää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #MMkisat
Englannin jalkapallomaajoukkueen valmistautuminen MM-kisojen neljännesvälierään Meksikoa vastaan on vaikeutunut useista kentän ulkopuolisista ongelmista. Joukkueen on panostettava hotelliturvallisuuteen ja varauduttava mahdolliseen vakoiluun, kun…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #MMkisat
Jalkapallon MM-kisoissa Ranska voitti Paraguayn 1–0. Ottelu oli täynnä väkivaltaisia tilanteita, ja erotuomari joutui kamppailemaan pelin hallinnan kanssa. Marokko puolestaan voitti Kanadan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Kap Verden eteneminen MM-kisojen pudotuspeleihin tuo Veikkausliigaseura SJK:lle arviolta 175 000 euroa. Fifa maksaa seurajoukkueille pelaajan poissaolosta, ja Kap Verden puolustaja Kelvin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.