Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin keskustassa tapahtui puukotus sunnuntaina aamuyöllä, kun vuonna 1983 syntynyt mies puukotti vuonna 1999 syntynyttä uhria ylävartaloon.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingissä on käynnissä etsintä kadonneen 11-vuotiaan tytön löytämiseksi. Viimeinen havainto tytöstä on tehty Maunulassa. Poliisi pyytää kaikkia havaintoja ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingissä on käynnissä etsintä kadonneen 11-vuotiaan tytön löytämiseksi. Viimeinen havainto tytöstä on tehty Maunulassa. Poliisi pyytää kaikkia havaintoja ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.7.2026 klo 22:17, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Ilta-Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta 11-vuotiasta tyttöä • Poliisi etsii kadonnutta 11-vuotiasta tyttöä • Poliisi etsii kadonnutta 11-vuotiasta tyttöä.
Poliisi etsii 11-vuotiasta tyttöä
Helsingissä etsitään kadonnutta 11-vuotiasta tyttöä. Viimeinen havainto tytöstä on Maunulasta. Tyttö on pukeutunut harmaisiin vaatteisiin. Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Helsingissä on käynnissä etsintä kadonneen 11-vuotiaan tytön löytämiseksi. Viimeinen havainto tytöstä on tehty Maunulassa. Poliisi pyytää kaikkia havaintoja ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Helsingissä on kadonnut 11-vuotias tyttö, joka nähtiin viimeksi Maunulassa. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112. Tyttö on pukeutunut harmaisiin vaatteisiin.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 11-vuotiaan tytön löytämiseksi. Tyttö on nähty viimeksi Maunulassa, ja hänellä on päällään harmaat vaatteet. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 11-vuotiaan tytön löytämiseksi. Tyttö on nähty viimeksi Maunulassa, ja hänellä on päällään harmaat vaatteet. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 11-vuotiaan tytön löytämiseksi Helsingissä. Tyttö on nähty viimeksi Maunulassa ja hänellä on harmaat vaatteet. Kaikkia havaintoja pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät nelikymppisestä miehestä, joka on kadonnut Jyväskylän Kangasvuoressa. Mies saattaa liikkua alueella tai sen ympäristössä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Pieksämäellä Etelä-Savossa on tapahtunut tulipalo, jossa on kuollut vanhempi mies. Omakotitalosta löytyi vainaja palon raivausten yhteydessä. Poliisi tutkii palon syttymissyytä, mutta rikosta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Oulun poliisi on julkaissut kuvan kadonneesta 68-vuotiaasta miehestä, joka nähtiin viimeksi lauantai-iltana Oulun keskustassa. Mies on noin 180 senttiä pitkä ja hänellä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Kadonnut
Helsingin Sokoksessa tapahtui vesivahinko, kun rankkasateet aiheuttivat tulvia. Rakennuksen kellariin pääsi satoja litroja vettä, ja pelastuslaitos sai veden poistettua tunnissa. Mannerheimintiellä on…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Pääkaupunkiseudun rakennusvalvonnat suosittelevat taloyhtiöitä tarkistamaan parvekkeiden lasikaiteet turvallisuuden vuoksi. Yhteinen ohjeistus on laadittu Vantaan, Helsingin, Espoon ja Kauniaisten rakennusvalvontojen toimesta. Suositusten taustalla…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Pieksämäellä tapahtuneessa omakotitalon tulipalossa kuoli yksi henkilö. Poliisi ja pelastuslaitos tutkivat palon syttymissyytä, mutta rikosta ei epäillä. Vainaja oli vanhempi mies, joka…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.