Nimipäivä:
Unto, Untamo
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Helsingin keskustassa tapahtui puukotus sunnuntaina aamuyöllä, kun vuonna 1983 syntynyt mies puukotti vuonna 1999 syntynyttä uhria ylävartaloon.


Lindell jäi ilman paikkaa The Openiin

Aihesivu: Lindell jäi ilman paikkaa The Openiin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Oliver Lindell saavutti jaetun 13. Sijan Münchenissä pelatussa Euroopan kiertueen golfkisassa. Vaikka hän paransi suoritustaan, se ei riittänyt paikkaan kauden viimeisessä arvoturnauksessa, The Openissa. Lindell toivoo vielä mahdollisuutta päästä mukaan seuraavassa kilpailussa.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Golf
  • Päivitetty 5.7.2026 klo 17:45
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Oliver Lindell saavutti jaetun 13. Sijan Münchenissä pelatussa Euroopan kiertueen golfkisassa. Vaikka hän paransi suoritustaan, se ei riittänyt paikkaan kauden viimeisessä arvoturnauksessa, The Openissa. Lindell toivoo vielä mahdollisuutta päästä mukaan seuraavassa kilpailussa.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.7.2026 klo 17:45, pääluokka Golf.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lindell jäi ilman paikkaa The Openiin • Oliver Lindell jäi ilman paikkaa The Openiin.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 5.7.2026 klo 17:45.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Golf.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #OliverLindell, #TheOpen, #EuroopanKiertue.

Selkokielinen yhteenveto

Lindell ei saanut paikkaa The Openiin

Oliver Lindell pelasi hyvin golfkisassa Münchenissä ja sai jaetun 13. Sijan. Hän teki kahdeksan alle parin, mutta se ei riittänyt paikkaan The Open -turnauksessa. Lindell sanoi, että hän yllättyi, ettei tulos riittänyt. Hänellä on vielä mahdollisuus päästä The Openiin seuraavassa kilpailussa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.