Nimipäivä:
Unto, Untamo
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Kiinan ulkoministeri Wang Yi saapuu Suomeen 5. Washingtonissa järjestettävä Salute to America -tapahtuma keskeytettiin myrskyn vuoksi.


Puukotus Helsingin keskustassa Forumin edustalla

Aihesivu: Puukotus Helsingin keskustassa Forumin edustalla

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Helsingin keskustassa tapahtui puukotus sunnuntain vastaisena yönä. Vuonna 1983 syntynyt mies puukotti vuonna 1999 syntynyttä miestä tappelun aikana. Poliisi on pidättänyt epäillyn ja uhri on saanut sairaalahoitoa.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 5.7.2026 klo 11:40
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Helsingin keskustassa tapahtui puukotus sunnuntain vastaisena yönä. Vuonna 1983 syntynyt mies puukotti vuonna 1999 syntynyttä miestä tappelun aikana. Poliisi on pidättänyt epäillyn ja uhri on saanut sairaalahoitoa.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.7.2026 klo 11:40, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Puukotus Helsingin keskustassa Forumin edustalla • Nuorta miestä puukotettiin Helsingissä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 5.7.2026 klo 11:40.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Helsinki, #Puukotus, #Forum.

Selkokielinen yhteenveto

Puukotus Helsingissä Forumin edessä

Helsingin keskustassa tapahtui puukotus. Mies puukotti toista miestä tappelussa. Tapahtuma sattui Forumin edustalla. Poliisi on pidättänyt epäillyn ja uhri on sairaalassa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.