Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjän yölliset iskut Kiovassa aiheuttivat useita kuolemia, ja Porissa kaupungin työntekijää uhattiin aseella. Venäjä iski Kiovaan yöllä, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ylöjärvellä tapahtui sunnuntaiyönä puukotus, jota poliisi tutkii epäiltynä tapon yrityksenä. Tapahtuma liittyi tappeluun, jossa yksi henkilö haavoittui. Poliisi on pidättänyt yhden epäillyn.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ylöjärvellä tapahtui sunnuntaiyönä puukotus, jota poliisi tutkii epäiltynä tapon yrityksenä. Tapahtuma liittyi tappeluun, jossa yksi henkilö haavoittui. Poliisi on pidättänyt yhden epäillyn.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.7.2026 klo 08:13, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tutkii puukotusta Ylöjärvellä • Ylöjärvellä tutkitaan puukotusta • Ylöjärvellä on tapon yritys.
Poliisi tutkii puukotusta
Sunnuntaiyönä Ylöjärvellä tapahtui puukotus. Puukotus liittyi tappeluun, jossa yksi henkilö sai vammoja. Poliisi on ottanut kiinni yhden epäillyn. Tapahtumaan osallistui useita poliisipartiota ja ensihoitajia.
Ylöjärvellä tapahtui sunnuntaiyönä puukotus, jota poliisi tutkii epäiltynä tapon yrityksenä. Tapahtuma liittyi tappeluun, jossa yksi henkilö haavoittui. Poliisi on pidättänyt yhden epäillyn.
Poliisi tutkii Ylöjärvellä sunnuntaiyönä tapahtunutta epäiltyä tapon yritystä. Tapahtuma liittyi tappeluun, jossa yksi henkilö puukotettiin. Poliisi on ottanut kiinni epäillyn.
Sisä-Suomen poliisi tutkii Ylöjärvellä tapahtunutta tapon yritystä, joka liittyy puukotukseen tappelun yhteydessä. Poliisi sai hälytyksen lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, ja paikalla oli useita poliisipartioita. Tapahtumapaikalta otettiin yksi…
Ylöjärvellä tapahtui puukotus tappelun seurauksena sunnuntain vastaisena yönä. Poliisi sai hälytyksen kello 00.55 ja useita poliisipartiota sekä ensihoidon yksiköitä osallistui paikalle. Yksi henkilö on otettu kiinni epäiltynä tapon…
Ylöjärvellä tapahtui puukotus tappelun yhteydessä sunnuntain vastaisena yönä. Poliisi sai hälytyksen ja useita partioita sekä ensihoidon yksiköitä lähetettiin paikalle. Tapausta tutkitaan tapon yrityksenä, ja yksi epäilty on otettu…
Ylöjärvellä tapahtui perjantai-iltana tappelu, jossa oli mukana kolme henkilöä. Järjestyksenvalvoja hälytti poliisin paikalle, ja rikoskomisario kertoo osapuolten tunteneen toisensa. Tapahtumassa yksi henkilö…
Rikos • jaetut avainsanat: #Ylöjärvi, #Pimeesalmi
Oulun poliisi etsii edelleen apua puukotuksen tekijän selvittämiseksi Kaukovainiossa. Epäilty on noin 20–35-vuotias mies, joka liikkui pyörällä ja pukeutui lippalakkiin ja kauluspaitaan.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Puukotus, #Poliisi
Lohjalla koeajolle annettu Mercedes Benz ei ole palautettu. Poliisi tutkii tapausta törkeänä varkautena ja pyytää havaintoja autosta. Auto on valkoinen, punaisella nahkaverhoilulla…
Rikos
Britannian kansallinen rikosvirasto ja Europol ovat paljastaneet laajan poliisiyhteistyön, jossa tutkitaan huumaavien aineiden avulla tehtyjä raiskauksia. Tutkinnoissa on löytynyt yli 150 mahdollista…
Rikos
Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi 16-vuotiaan ehdolliseen vankeuteen kouluhyökkäyksen valmistelusta. Poika oli tehnyt videoita kouluiskuista TikTokissa useita kuukausia ennen kiinniottoaan. Toinen syytetty määrättiin mielentilatutkimukseen.
Rikos
Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi kaksi nuorta kunnianloukkauksesta, joka tapahtui sosiaalisessa mediassa. Nuoret kiusasivat uhriansa muun muassa lisäämällä hänet keskusteluryhmään, jossa häntä kehotettiin itsemurhaan.…
Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.