Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ukraina iski öljyterminaaliin Pietarissa, ja suomalaisia marja-alan toimijoita syytetään korruptiosta. Ministerit Rydman ja Purra saavat huonoimmat arviot kansalta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lottoarvonnassa jaettiin historian suurin potti, 16,1 miljoonaa euroa, lauantaina. Voittoja tuli kaksi, ja kummatkin voittajat saavat 8 050 000 euroa. Oikea voittorivi oli 17, 19, 22, 23, 25, 27 ja 40, lisänumerolla 35.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lottoarvonnassa jaettiin historian suurin potti, 16,1 miljoonaa euroa, lauantaina. Voittoja tuli kaksi, ja kummatkin voittajat saavat 8 050 000 euroa. Oikea voittorivi oli 17, 19, 22, 23, 25, 27 ja 40, lisänumerolla 35.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.7.2026 klo 23:01, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Loton historian suurin potti jaettiin kahdelle voittajalle • Suomen suurin lottopotti voitettiin.
Lotto jakoi suuren potin
Lottoarvonnassa jaettiin suuri potti, 16,1 miljoonaa euroa. Voittoja tuli kaksi, ja molemmat voittajat saavat 8 050 000 euroa. Oikea voittorivi oli 17, 19, 22, 23, 25, 27 ja 40. Lisänumero oli 35. Myös Jokeri-pelissä arvottiin voittorivi.
Lottoarvonnassa jaettiin historian suurin potti, 16,1 miljoonaa euroa, lauantaina. Voittoja tuli kaksi, ja kummatkin voittajat saavat 8 050 000 euroa. Oikea voittorivi oli 17, 19, 22, 23, 25,…
Lauantaina jaettiin Suomen historian suurin lottopotti, joka oli 16,1 miljoonaa euroa. Arvonnassa löytyi kaksi täysosumaa, joten potti jaetaan voittajien kesken. Ensi viikolla on tarjolla miljoona euroa.
Tänään maksetaan veronpalautuksia noin 200 000 ihmiselle, yhteensä 217 miljoonan euron arvosta. Palautuksia saavat toiminimiyrittäjät, maataloudenharjoittajat ja heidän puolisonsa. Suurin osa palautuksista…
Talous • jaetut avainsanat: #Suomi
Yli sadassa Alkon myymälässä otetaan käyttöön laajennettu aukioloaika viikonlopusta alkaen. Osa myymälöistä on auki lauantaisin kello 20 tai 21 asti ja 35…
Talous
Suomalaisen kvanttiteknologiayhtiö IQM:n osakekurssi nousi voimakkaasti kaupankäynnin alkaessa Helsingin pörssissä. Yhtiön perustaja Juha Vartiainen kertoi helpotuksesta, kun hän sai aloittaa kaupankäynnin pörssitalolla.…
Talous
Orpon hallitus on päättänyt myöntää 10 miljoonaa euroa Suomen Urheiluliiton hakemille yleisurheilun EM-kisoille vuodelle 2030. Tämä tuki on poikkeuksellisen suuri verrattuna aiempiin…
Talous
Liikenne- ja viestintävirasto Traficom on myöntänyt lähes kahdeksan miljoonan euron valtionavustuksia sanomalehtien jakeluun alueilla, joilla varhaisjakelu ei ole kaupallisesti mahdollista. Avustusta sai…
Talous
Suomi putosi kansainvälisessä kilpailukykyvertailussa sijalle 19, mikä on viisi sijaa alempana kuin edellisvuonna. Erityisesti yritysten suorituskyky heikkeni, ja taloudellinen menestys jäi heikoimmaksi…
Talous • jaetut avainsanat: #Suomi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.