Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ukraina iski öljyterminaaliin Pietarissa, ja suomalaisia marja-alan toimijoita syytetään korruptiosta. Ministerit Rydman ja Purra saavat huonoimmat arviot kansalta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miesten jalkapallon MM-kilpailuissa Marokko voitti Kanadan neljännesvälierissä 3-0. Maalit teki Azzedine Ounahi kahdesti ja Soufiane Rahimi kerran. Ottelu pelattiin Houstonissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miesten jalkapallon MM-kilpailuissa Marokko voitti Kanadan neljännesvälierissä 3-0. Maalit teki Azzedine Ounahi kahdesti ja Soufiane Rahimi kerran. Ottelu pelattiin Houstonissa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.7.2026 klo 22:16, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Marokko voitti Kanadan MM-neljännesvälierissä • Marokko eteni MM-puolivälieriin voittamalla Kanadan.
Marokko voitti Kanadan jalkapallossa
Marokko voitti Kanadan jalkapallon MM-kilpailuissa. Ottelu päättyi 3-0 Marokolle. Azzedine Ounahi teki kaksi maalia ja Soufiane Rahimi yhden. Ottelu pelattiin Houstonissa.
Miesten jalkapallon MM-kilpailuissa Marokko voitti Kanadan neljännesvälierissä 3-0. Maalit teki Azzedine Ounahi kahdesti ja Soufiane Rahimi kerran. Ottelu pelattiin Houstonissa.
Marokko on edennyt jalkapallon miesten MM-kilpailujen puolivälieriin voitettuaan Kanadan 3–0. Kanada, joka osallistui pudotuspeleihin ensimmäistä kertaa, ei pystynyt vastaamaan Marokon vahvuuteen. Azzedine Ounahi teki kaksi maalia, ja Soufiane…
Englannin jalkapallomaajoukkue eteni jatkoon MM-kisoissa voittamalla Kongon demokraattisen tasavallan 2-1. Keskikenttäpelaaja Declan Rice oli ottelussa keskeisessä roolissa, estäen vastustajan hyökkäyksiä ja edistäen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Miesten jalkapallon MM-turnauksen pudotuspelit käynnistyivät Dallasissa, Miamiassa ja Kansas Cityssä. Australia hävisi Egyptille rangaistuspotkukilpailussa, kun taas Argentiina voitti Kap Verdelle tiukan ottelun.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kroatia sai tasoitusmaalin Portugalia vastaan MM-kisojen ottelussa, vaikka videotuomari oli aluksi hylännyt maalin. Ottelun loppuhetkillä pallo kimposi useiden pelaajien kautta maaliin, mikä…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Saksan miesten jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Julian Nagelsmann on eronnut tehtävästään. Ero tuli MM-turnauksen heikon suorituksen jälkeen, jossa Saksa putosi ensimmäisellä pudotuspelikierroksella. Nagelsmannin argumentit…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kroatia koki tappion Portugalille jalkapallon MM-kisojen ensimmäisellä pudotuspelikierroksella. Ottelussa hylättiin Kroatian maali, kun videotuomari totesi, että pelaajan hiukset hipaisivat palloa ja aiheuttivat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo
Cristiano Ronaldo teki historiaa jalkapallon MM-kisoissa, kun hänestä tuli 41-vuotiaana vanhin pelaaja, joka on tehnyt maalin pudotuspeleissä. Portugalin joukkue voitti Kroatian 2–1,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.