Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ranskassa Marine Le Penin tuomio EU-varojen väärinkäytöstä on lieventynyt, ja Stubb kertoi viestinsä Trumpille Ankarassa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Jalkapalloklubi voitti Kuopion Palloseuran 2-0 naisten Kansallisessa liigassa. Voitto nosti HJK:n viiden pisteen päähän KuPSista. Ottelu pelattiin Töölön jalkapallostadionilla 1 216 katsojan edessä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Jalkapalloklubi voitti Kuopion Palloseuran 2-0 naisten Kansallisessa liigassa. Voitto nosti HJK:n viiden pisteen päähän KuPSista. Ottelu pelattiin Töölön jalkapallostadionilla 1 216 katsojan edessä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.7.2026 klo 20:41, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HJK voitti KuPSin kärkikamppailussa • PK-35 voitti EIF:n Ykkösliigassa • PK-35 voitti EIF:n Ykkösliigassa.
HJK voitti KuPSin
Helsingin Jalkapalloklubi voitti Kuopion Palloseuran 2-0. Tämä oli tärkeä ottelu naisten Kansallisessa liigassa. HJK nousi voiton myötä viiden pisteen johtoon. Ottelussa oli 1 216 katsojaa.
Helsingin Jalkapalloklubi voitti Kuopion Palloseuran 2-0 naisten Kansallisessa liigassa. Voitto nosti HJK:n viiden pisteen päähän KuPSista. Ottelu pelattiin Töölön jalkapallostadionilla 1 216 katsojan edessä.
Miesten Ykkösliigassa PK-35 voitti EIF:n 3-0. Ottelu oli tasainen ensimmäisellä puoliajalla, mutta PK-35 hallitsi toista puoliaikaa. KTP johtaa sarjaa, kun kausi etenee.
PK-35 saavutti vakuuttavan voiton EIF:stä miesten Ykkösliigassa, kun ottelu päättyi 0-3. Shunta Uchiyama teki kaksi maalia ja Otto Salmensuu lisäsi kolmannen. Voitto vahvistaa PK-35:n asemaa sarjataulukossa.
Kansallisessa liigassa pelattiin useita otteluita, joissa PK-35 Vantaa hävisi HPS:lle 0–1. Ilves sai tappiota Åland Unitedilta 0–2, ja HJK voitti KuPS:n 2–0.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KansallinenLiiga, #HJK
Miesten Ykkösliigassa KTP ja Jippo pelasivat 3–3-tasapelin. KTP:n maalit teki Tanaka Atomu kahdesti ja Tulehmo Arttu, kun taas Jipon maalit iskivät Tarvonen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KTP, #Ykkösliiga
Miesten Ykkösliigassa pelattiin useita otteluita, joissa JäPS voitti SJK Akatemian 1–0 ja KTP pelasi Jipon kanssa 3–3. KTP johtaa sarjaa 29 pisteellä,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ykkösliiga, #KTP
Englannin jalkapallomaajoukkue eteni jatkoon MM-kisoissa voittamalla Kongon demokraattisen tasavallan 2-1. Keskikenttäpelaaja Declan Rice oli ottelussa keskeisessä roolissa, estäen vastustajan hyökkäyksiä ja edistäen…
Jalkapallo
Kap Verden eteneminen MM-kisojen pudotuspeleihin tuo Veikkausliigaseura SJK:lle arviolta 175 000 euroa. Fifa maksaa seurajoukkueille pelaajan poissaolosta, ja Kap Verden puolustaja Kelvin…
Jalkapallo
Miesten jalkapallon MM-turnauksen pudotuspelit käynnistyivät Dallasissa, Miamiassa ja Kansas Cityssä. Australia hävisi Egyptille rangaistuspotkukilpailussa, kun taas Argentiina voitti Kap Verdelle tiukan ottelun.…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.