Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ranskassa ja Espanjassa on määrätty laajoja evakuointeja maastopalojen vuoksi. Berliinissä tapahtui islamistinen terrori-isku Pride-tapahtumassa, jossa yksi kuoli ja…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
FC Lahti saavutti tärkeän voiton Gnistanista miesten jalkapalloliigassa. Neemias Barbosa teki ottelun ainoan maalin toisella puoliajalla. Voitto paransi FC Lahden asemaa sarjan keskikastissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
FC Lahti saavutti tärkeän voiton Gnistanista miesten jalkapalloliigassa. Neemias Barbosa teki ottelun ainoan maalin toisella puoliajalla. Voitto paransi FC Lahden asemaa sarjan keskikastissa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.7.2026 klo 17:26, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa FC Lahti voitti Gnistanin 1–0 • FC Lahti voitti Gnistanin 1–0 • FC Lahti voitti Gnistanin 1–0.
FC Lahti voitti Gnistanin
FC Lahti voitti Gnistanin 1–0 jalkapalloliigassa. Neemias Barbosa teki maalin toisella puoliajalla. Erik Anderssonilla oli mahdollisuus lisätä johtoa, mutta hän epäonnistui rangaistuspotkussa. Voitto oli FC Lahdelle tärkeä, sillä se oli ensimmäinen voitto toukokuun jälkeen. Gnistanin viiden ottelun pisteputki katkesi.
FC Lahti saavutti tärkeän voiton Gnistanista miesten jalkapalloliigassa. Neemias Barbosa teki ottelun ainoan maalin toisella puoliajalla. Voitto paransi FC Lahden asemaa sarjan keskikastissa.
FC Lahti saavutti tärkeän voiton Gnistanista miesten jalkapalloliigassa. Neemias Barbosa teki ottelun ainoan maalin toisella puoliajalla. Voitto katkaisi FC Lahden voitottoman putken ja vahvisti heidän asemaansa sarjan keskikastissa.
FC Lahti saavutti tärkeän voiton Gnistanista miesten jalkapalloliigassa. Neemias Barbosa teki ottelun ainoan maalin toisella puoliajalla. Voitto katkaisi Lahden voitottoman putken ja vahvisti heidän asemaansa sarjan keskikastissa.
Miesten jalkapallon MM-turnauksen pudotuspelit käynnistyivät Dallasissa, Miamiassa ja Kansas Cityssä. Australia hävisi Egyptille rangaistuspotkukilpailussa, kun taas Argentiina voitti Kap Verdelle tiukan ottelun.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kroatia sai tasoitusmaalin Portugalia vastaan MM-kisojen ottelussa, vaikka videotuomari oli aluksi hylännyt maalin. Ottelun loppuhetkillä pallo kimposi useiden pelaajien kautta maaliin, mikä…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Saksan miesten jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Julian Nagelsmann on eronnut tehtävästään. Ero tuli MM-turnauksen heikon suorituksen jälkeen, jossa Saksa putosi ensimmäisellä pudotuspelikierroksella. Nagelsmannin argumentit…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Cristiano Ronaldo teki historiaa jalkapallon MM-kisoissa, kun hänestä tuli 41-vuotiaana vanhin pelaaja, joka on tehnyt maalin pudotuspeleissä. Portugalin joukkue voitti Kroatian 2–1,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Argentiina, hallitseva maailmanmestari, on selvittänyt tiensä jatkoon jalkapallon MM-kisoissa. Joukkue on osoittanut vahvaa peliä ja onnistunut voittamaan ratkaisevissa otteluissa. Tämä menestys vahvistaa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Miesten jalkapallon MM-turnauksessa Australia hävisi Egyptille pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella. Ottelu päättyi 1–1, mutta Egypti voitti rangaistuspotkukilpailun 4–2. Ottelussa nähtiin useita ratkaisevia hetkiä,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.