Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ukraina on hyökännyt öljyterminaaliin Pietarissa, ja suomalaisia marja-alan toimijoita vastaan on nostettu syytteitä korruptiosta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suur-Hollola-raveissa Lahden Jokimaalla kuoli seitsemänvuotias suomenhevosruuna Ekanova. Hevonen kaatui maahan maaliintulon jälkeen, mutta ohjastaja Henri Bollström selvisi tilanteesta ilman vammoja. Ekanova kilpaili urallaan 27 kertaa ja voitti kuudesti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suur-Hollola-raveissa Lahden Jokimaalla kuoli seitsemänvuotias suomenhevosruuna Ekanova. Hevonen kaatui maahan maaliintulon jälkeen, mutta ohjastaja Henri Bollström selvisi tilanteesta ilman vammoja. Ekanova kilpaili urallaan 27 kertaa ja voitti kuudesti.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.7.2026 klo 17:26, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravihevonen kuoli Suur-Hollolassa • Ravihevonen kuoli Suur-Hollolassa • Ravihevonen kuoli kilpailun jälkeen.
Ravihevonen kuoli Suur-Hollolassa
Suur-Hollola-raveissa tapahtui onnettomuus. Seitsemänvuotias suomenhevosruuna Ekanova kuoli maaliintulon jälkeen. Hevonen kaatui maahan, mutta ohjastaja ei loukkaantunut. Ekanova oli kilpaillut 27 kertaa ja voittanut kuudesti.
Suur-Hollola-raveissa Lahden Jokimaalla kuoli seitsemänvuotias suomenhevosruuna Ekanova. Hevonen kaatui maahan maaliintulon jälkeen, mutta ohjastaja Henri Bollström selvisi tilanteesta ilman vammoja. Ekanova kilpaili urallaan 27 kertaa ja voitti kuudesti.
Suur-Hollola-raveissa Lahden Jokimaalla kuoli seitsemänvuotias suomenhevosruuna Ekanova. Hevonen kaatui maahan maaliintulon jälkeen, mutta ohjastaja Henri Bollström selvisi tilanteesta ilman vammoja. Ekanova kilpaili urallaan 27 kertaa ja voitti kuusi…
Lahden Jokimaan raviradalla tapahtui traaginen onnettomuus, kun suomenhevosruuna Ekanova kuoli maaliintulon jälkeen. Hevosen ohjastaja Henri Bollström selvisi tilanteesta ilman vammoja. Ravit ja seremoniat keskeytettiin onnettomuuden vuoksi.
Suur-Hollola-ajoon on ilmoitettu 33 hevosta, jotka kilpailevat karsinnoissa Lahdessa. Karsinnat ajetaan lauantaina ja finaali sunnuntaina, jossa voittaja saa 80 000 euroa. Karsintojen…
Ravit • jaetut avainsanat: #SuurHollola, #LahdenRavit
Pro, Antti Ojanperän valmentama hevonen, voitti Nordic King -ravit PowerParkissa. Voitto oli erityinen, sillä se merkitsi kolmoisvoittoa Ojanperän valmennettaville. Pro on tällä…
Ravit
Shackhills Giant teki vakuuttavan esityksen Turun keskiviikkoraveissa, voittaen Kyvyt esiin -divisioonakarsinnan. Hevonen kilpaili aluksi johtavan rinnalla, mutta onnistui lopulta nousemaan murskavoittoon. Valmentaja…
Ravit
Anonyymi lahjoittaja on lahjoittanut miljoona euroa suomalaisen raviurheilun tukemiseksi. Lahjoitus käytetään Raviurheilun tukemis- ja kehittämisrahaston perustamiseen, joka auttaa lajin kehittämisessä epävarmassa toimintaympäristössä.…
Ravit
Jockas Rita voitti Nordic Queenin ravikilpailussa, tarjoten yleisölle jännittävän kamppailun. Voittotulos 21,9a on uusi ennätys hallitsevalle ravikuningattarelle. Villilotta kilpaili myös vahvasti.
Ravit
Massimo Hoist teki paluun kilpailuihin voittamalla Joensuu-ajon. Ravuri voitti kilpailun keulasta ennätysajalla 1.12,0a/2140 metriä. Voitosta kertyi myös 10 000 euron palkinto.
Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.