Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin keskustassa tapahtui puukotus sunnuntaina aamuyöllä, kun vuonna 1983 syntynyt mies puukotti vuonna 1999 syntynyttä uhria ylävartaloon.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kimi Antonelli saavutti paalupaikan Britannian osakilpailun aika-ajoissa Silverstonessa. Hän ajoi nopeimman ajan ja voitti Charles Leclercin 0,175 sekunnilla. Lewis Hamilton jäi kolmanneksi ja Valtteri Bottas saavutti kauden parhaan aika-ajotuloksensa sijalla 18.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kimi Antonelli saavutti paalupaikan Britannian osakilpailun aika-ajoissa Silverstonessa. Hän ajoi nopeimman ajan ja voitti Charles Leclercin 0,175 sekunnilla. Lewis Hamilton jäi kolmanneksi ja Valtteri Bottas saavutti kauden parhaan aika-ajotuloksensa sijalla 18.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.7.2026 klo 21:49, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kimi Antonelli voitti paalupaikan Britannian GP:ssä • Kimi Antonelli voitti Britannian aika-ajot • Kimi Antonelli voitti F1-aika-ajot Silverstonessa.
Kimi Antonelli voitti paalupaikan
Kimi Antonelli sai paalupaikan Britannian GP:ssä. Hän ajoi nopeimman ajan aika-ajoissa Silverstonessa. Antonelli voitti Charles Leclercin 0,175 sekunnilla. Lewis Hamilton oli kolmas ja Valtteri Bottas ajoi kauden parhaan tuloksensa sijalle 18.
Kimi Antonelli saavutti paalupaikan Britannian osakilpailun aika-ajoissa Silverstonessa. Hän ajoi nopeimman ajan ja voitti Charles Leclercin 0,175 sekunnilla. Lewis Hamilton jäi kolmanneksi ja Valtteri Bottas saavutti kauden parhaan…
Kimi Antonelli saavutti kauden viidennen paalupaikkansa Formula 1 -sarjassa Britannian osakilpailussa. Hän ajoi aikaan, joka oli 0,175 sekuntia nopeampi kuin toiseksi tullut Charles Leclerc ja 0,347 sekuntia nopeampi…
Kimi Antonelli ajoi parhaimman ajan F1-aika-ajoissa Silverstonessa. Hän oli nopein ajalla 1.28,111, ja Charles Leclerc jäi hänestä vain 0,175 sekuntia. Lewis Hamilton ja George Russell täydensivät kärkikolmikon.
F1-kauden yhdeksännessä osakilpailussa ajetaan aika-ajot Silverstonen radalla. Mercedeksen Kimi Antonelli on suurin voittajasuosikki, kun taas Valtteri Bottakselta odotetaan taistelua tallikaverinsa Sergio Perezin kanssa. Aika-ajot alkavat kello 18.00 ja…
Formula 1 -kausi jatkuu Silverstonessa, jossa ajetaan Ison-Britannian GP. Aika-ajot alkavat tänään Suomen aikaa kello 18.00. Lauantain sprinttikilpailun voitti Mercedeksen Kimi Antonelli.
Kimi Antonelli voitti sprinttikisan Silverstonen Formula 1 -osakilpailussa. Lewis Hamilton aloitti kilpailun paalulta, mutta Antonelli ohitti hänet kahdeksannella kierroksella. Lando Norris oli kolmas, ja tallien väliset erot näyttävät…
Kimi Antonelli voitti Formula ykkösten sprinttikisan Silverstonessa, mikä oli hänen uransa ensimmäinen voitto. Toiseksi kilpailussa ajoi Lewis Hamilton, joka jäi Antonellista 2,745 sekuntia. Valtteri Bottas sijoittui yhdeksänneksitoista.
Kimi Antonelli voitti formula ykkösten sprinttikisan Silverstonessa. Tämä voitto oli Antonellille uran ensimmäinen, ja hän jätti toiseksi sijoittuneen Lewis Hamiltonin 2,745 sekunnin päähän. Valtteri Bottas sijoittui yhdeksänneksitoista.
Kimi Antonelli voitti formula ykkösten sprinttikisan Silverstonessa, mikä oli hänen uransa ensimmäinen voitto. Toiseksi kilpailussa ajoi Lewis Hamilton, joka jäi Antonellista 2,745 sekuntia. Valtteri Bottas sijoittui yhdeksänneksitoista.
Kimi Antonelli voitti sprinttikisan Silverstonen F1-osakilpailussa, jättäen Lewis Hamiltonin toiseksi. Hamilton aloitti kilpailun paalulta ja johti kisaa, mutta Antonelli ohitti hänet kahdeksannella kierroksella. Lando Norris nousi kolmanneksi ja…
Lewis Hamilton sai yllättäen paalupaikan Britannian osakilpailun sprinttikisassa. Hän paransi Kimi Antonellin aikaa ja voitti paalun vain 11 tuhannesosalla. Max Verstappen sijoittui…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #LewisHamilton, #Formula1
Formula 1:n Max Verstappen varoittaa, että Britannian GP:ssä energianhallinta voi olla haaste. Uudet säännöt vaativat enemmän sähköenergiaa, mutta Silverstonen nopea rata ei…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #Silverstone
Kimi Antonelli oli nopein Itävallan GP:n harjoituksissa, kellottaen parhaan ajan molemmissa sessioissa. Valtteri Bottaksen Cadillac-auto kärsi ongelmista, ja sen moottori syttyi tuleen…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KimiAntonelli, #Formula1
Lewis Hamilton saavutti voittonsa Ferrarilla Barcelonan GP:ssä. Hän nousi kisan kärkeen puolivälissä ja hallitsi kilpailua vakuuttavasti. Mercedeksen Kimi Antonelli keskeytti, mikä kutisti…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #LewisHamilton, #F1
Lewis Hamilton oli nopein Silverstonen harjoituksissa, kellottaen parhaan ajan. Hän oli 0,21 sekuntia nopeampi kuin Kimi Antonelli, joka johtaa MM-sarjaa. Valtteri Bottas…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Silverstone, #F1
Formula 1:n sääntöuudistukset herättävät erimielisyyksiä kuljettajien keskuudessa. Fernando Alonso ja Max Verstappen ovat huolissaan energianhallinnan vaikutuksista Silverstonen radan nopeisiin mutkiin. George Russell…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Formula1, #Silverstone
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.