Nimipäivä:
Ulla, Ulpu
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Suomalaisen kvanttiteknologiayhtiö IQM:n osakekurssi nousi voimakkaasti kaupankäynnin alkaessa Helsingin pörssissä. Suomi hankkii lyhyen kantaman ilmatorjuntaohjusjärjestelmiä Ruotsista.


Australia putosi Egyptille MM-pudotuspeleissä

Aihesivu: Australia putosi Egyptille MM-pudotuspeleissä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Miesten jalkapallon MM-turnauksessa Australia hävisi Egyptille pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella. Ottelu päättyi 1–1, mutta Egypti voitti rangaistuspotkukilpailun 4–2. Ottelussa nähtiin useita ratkaisevia hetkiä, kuten Mohamed Hanyn oma maali.

  • 4 juttua
  • 3 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 4.7.2026 klo 00:11
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Miesten jalkapallon MM-turnauksessa Australia hävisi Egyptille pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella. Ottelu päättyi 1–1, mutta Egypti voitti rangaistuspotkukilpailun 4–2. Ottelussa nähtiin useita ratkaisevia hetkiä, kuten Mohamed Hanyn oma maali.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.7.2026 klo 00:11, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Australia putosi Egyptille MM-pudotuspeleissä • Australia ja Egypti ratkaisevat jatkoajalla • Australia ja Egypti ratkaisevat jatkoajalla.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 4.7.2026 klo 00:11.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Australia, #Egypti, #Jalkapallo.

Selkokielinen yhteenveto

Australia hävisi Egyptille MM-kisoissa

Miesten jalkapallon MM-turnauksessa Australia pelasi Egyptiä vastaan. Ottelu päättyi 1–1, mutta Egypti voitti rangaistuspotkukilpailussa. Rangaistuspotkuja laukoi useita pelaajia kummastakin joukkueesta. Tämä oli pudotuspelien ensimmäinen kierros.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.