Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Puolustusvoimat on rajoittanut ilmailua ja merenkulkua itäisellä Suomenlahdella Ukrainan konfliktin vuoksi. Samalla Iran valmistautuu ajatollah Khamenein hautajaisiin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Philadelphia Flyers on tehnyt jättimäisen tarjouksen Anaheim Ducksin Leo Carlssonille. Tarjous on viisivuotinen ja sen arvo on 90 miljoonaa dollaria, mikä tekisi Carlssonista NHL:n korkeapalkkaisimman pelaajan. Anaheimilla on seitsemän päivää aikaa päättää, hyväksyvätkö he tarjouksen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Philadelphia Flyers on tehnyt jättimäisen tarjouksen Anaheim Ducksin Leo Carlssonille. Tarjous on viisivuotinen ja sen arvo on 90 miljoonaa dollaria, mikä tekisi Carlssonista NHL:n korkeapalkkaisimman pelaajan. Anaheimilla on seitsemän päivää aikaa päättää, hyväksyvätkö he tarjouksen.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.7.2026 klo 22:31, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Flyers tekee suuren tarjouksen Carlssonille • Flyers tarjoaa Carlssonille suurta sopimusta • Flyers tekee ennätyssopimustarjouksen Carlssonille.
Flyers tekee suuren tarjouksen Carlssonille
Philadelphia Flyers on tarjonnut Leo Carlssonille suurta sopimusta. Sopimus on viisivuotinen ja sen arvo on 90 miljoonaa dollaria. Jos Anaheim Ducks ei hyväksy tarjousta, Carlsson siirtyy Flyersiin. Anaheim saa korvauksena neljä ensimmäisen kierroksen varausvuoroa.
Philadelphia Flyers on tehnyt jättimäisen tarjouksen Anaheim Ducksin Leo Carlssonille. Tarjous on viisivuotinen ja sen arvo on 90 miljoonaa dollaria, mikä tekisi Carlssonista NHL:n korkeapalkkaisimman pelaajan. Anaheimilla on…
Philadelphia Flyers on tehnyt jättimäisen tarjouksen Anaheim Ducksin Leo Carlssonille. Viisivuotinen sopimus olisi arvoltaan 90 miljoonaa dollaria, mikä tekisi Carlssonista NHL:n kaikkien aikojen parhaiten palkatun pelaajan. Anaheimilla on…
Philadelphia Flyers on tarjonnut Leo Carlssonille ennätyksellistä offer sheet -sopimusta, jonka arvo on 90 miljoonaa dollaria viidelle vuodelle. Jos Anaheim Ducks ei vastaa tarjoukseen, Carlsson siirtyy Flyersiin ja…
Philadelphia Flyers on tehnyt tarjouksen Anaheimin ruotsalaishyökkääjä Leo Carlssonista. Sopimus on viisivuotinen ja sen arvo on 18 miljoonaa dollaria vuodessa. Anaheimilla on seitsemän päivää aikaa päättää, haluavatko he…
Philadelphia Flyers on esittänyt valtavan sopimustarjouksen Anaheim Ducksin Leo Carlssonille. Tarjous on viisivuotinen ja sen arvo on 18 miljoonaa dollaria vuodessa, mikä olisi NHL:n historian suurin cap hit…
Olli Määttä, jääkiekon maailmanmestari, siirtyy Minnesota Wildiin Calgary Flamesista. Siirrossa Flames sai puolustaja Jake Middletonin sekä varausvuoroja. Määttä on aiemmin pelannut useissa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Aleksandr Ovetshkin, NHL:n kaikkien aikojen paras maalintekijä, on tehnyt vuoden jatkosopimuksen Washington Capitalsin kanssa. Ovetshkin aloittaa syksyllä 22. Kautensa NHL:ssä ja ansaitsee…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Kasperi Kapanen on tehnyt vuoden jatkosopimuksen Edmonton Oilersin kanssa, mikä tuplaa hänen palkkansa 2,6 miljoonaan dollariin. Kapanen on ollut tärkeä pelaaja joukkueen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Eetu Luostarinen on tehnyt kahdeksanvuotisen sopimuksen Florida Panthersin kanssa. Sopimus on pisin mahdollinen ja osoittaa luottamusta pelaajaan. Luostarinen on tyytyväinen uuteen sopimukseensa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Erik Haula on solminut kahden vuoden sopimuksen Los Angeles Kingsin kanssa. Sopimuksen arvo on 3,6 miljoonaa dollaria kaudessa. Tämä on Haulan kahdeksas…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Florida Panthers teki merkittävän pelaajakaupan, jossa maalivahti Jacob Markström siirtyy New Jersey Devilsistä. Kaupassa New Jerseyyn siirtyvät hyökkääjät Evan Rodrigues, Jesper Boqvist…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.