Nimipäivä:
Arvo
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Suomalaisen kvanttiteknologiayhtiö IQM:n osakekurssi nousi voimakkaasti kaupankäynnin alkaessa Helsingin pörssissä. Suomi hankkii lyhyen kantaman ilmatorjuntaohjusjärjestelmiä Ruotsista.


Puijon Pesis jatkaa voittoputkeaan

Aihesivu: Puijon Pesis jatkaa voittoputkeaan

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Puijon Pesis voitti Siilinjärven Pesiksen miesten Ykköspesiksessä. Ottelu päättyi Puijon hyväksi jaksoin 2–0, ja joukkueen kotiutusteho oli vahva. Siilinjärven lukkari myönsi ottelun tunnetason jääneen alhaiseksi.

  • 6 juttua
  • 2 lähdettä
  • Pesäpallo
  • Päivitetty 3.7.2026 klo 21:22
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Puijon Pesis voitti Siilinjärven Pesiksen miesten Ykköspesiksessä. Ottelu päättyi Puijon hyväksi jaksoin 2–0, ja joukkueen kotiutusteho oli vahva. Siilinjärven lukkari myönsi ottelun tunnetason jääneen alhaiseksi.

Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.7.2026 klo 21:22, pääluokka Pesäpallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Puijon Pesis jatkaa voittoputkeaan • Naisten Superpesiksen tuloksia ja otteluita • Miesten Superpesiksen tulokset julkaistu.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 3.7.2026 klo 21:22.
  • Koosteessa on nyt 6 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Pesäpallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Ykköspesis, #PuijonPesis, #Pesäpallo.

Selkokielinen yhteenveto

Puijon Pesis voitti Siilinjärven

Puijon Pesis pelasi hyvin ja voitti Siilinjärven Pesiksen. Ottelu oli miesten Ykköspesiksessä. Puijon Pesis sai paljon kotiutustehoja. Siilinjärven lukkari sanoi, että ottelun tunnelma ei ollut korkea.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.