Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Elisa ja MTV ovat saavuttaneet sopimuksen, jonka myötä MTV:n kanavat ovat jälleen katsottavissa Elisa Viihteessä ja Elisan kaapeli-tv:ssä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ranskan ympäriajossa on mukana 184 kuskia, joista erityisesti Tadej Pogačar erottuu. Hänet nähdään tulevina päivinä kilpailun keskiössä, ja häntä pidetään jo nyt kaikkien aikojen parhaana pyöräilijänä. Kilpailu on myös datan ja optimoinnin aikaa, mutta Pogačar ajaa vaistojensa varassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ranskan ympäriajossa on mukana 184 kuskia, joista erityisesti Tadej Pogačar erottuu. Hänet nähdään tulevina päivinä kilpailun keskiössä, ja häntä pidetään jo nyt kaikkien aikojen parhaana pyöräilijänä. Kilpailu on myös datan ja optimoinnin aikaa, mutta Pogačar ajaa vaistojensa varassa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.7.2026 klo 16:52, pääluokka Muut lajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Seuraa Tour de Francessa näitä kuskeja • Seuraa Tour de Francen kiinnostavimpia kuskeja.
Seuraa Tour de Francessa näitä kuskeja
Ranskan ympäriajossa on 184 pyöräilijää. Tadej Pogačar on yksi kiinnostavimmista. Hänet nähdään kilpailun keskiössä. Pogačar on jo nyt yksi parhaista pyöräilijöistä. Hän ei välitä datasta, vaan ajaa omien vaistojensa mukaan.
Ranskan ympäriajossa on mukana 184 kuskia, joista erityisesti Tadej Pogačar erottuu. Hänet nähdään tulevina päivinä kilpailun keskiössä, ja häntä pidetään jo nyt kaikkien aikojen parhaana pyöräilijänä. Kilpailu on…
Ranskan ympäriajo kerää tänä vuonna 23 tallia ja 184 kuskia. Mukana on monia mielenkiintoisia henkilöitä, kuten Tadej Pogačar, joka on jo nyt yksi kaikkien aikojen parhaista pyöräilijöistä. Tour…
Eveliina Salonen voitti frisbeegolfin European Openin Tallinnassa neljän heiton erolla. Tämä voitto oli hänelle uran viides major-titteli, ja hän on nyt voittanut…
Muut lajit
Paimion Rasti saavutti neljännen sijan Venlojen viestissä, ollen toiseksi paras suomalaisjoukkue. Tämä on seuran paras sijoitus tapahtumassa sitten vuoden 2012, jolloin joukkue…
Muut lajit
Fin5-suunnistusviikko alkaa sunnuntaina Sallassa, ja se on kunnassa historian suurin urheilutapahtuma. Tapahtumaan osallistuu yhteensä 1 700 suunnistajaa, mikä tuplaa Sallan asukasluvun hetkellisesti.…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Urheilu
Oululainen Mika Elovaara on saanut päävalmentajan paikan ammattilaisjoukkueessa Yhdysvalloissa. Hän oli aiemmin yliopistolehtorin virassa ja on nyt siirtynyt urheilumaailmaan. Elovaara on tunnettu…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Urheilu
Eveliina Salonen voitti Swedish Openin frisbeegolfkilpailun Ruotsissa. Hän heitti yhteensä 164 heittoa, mikä tarkoittaa 19 heittoa alle parin. Silva Saarinen sijoittui toiseksi…
Muut lajit
Saksassa järjestetyssä pyöräilyn LVM Saarland Trofeo -kilpailussa tapahtui onnettomuus, kun iäkäs nainen ajoi sähköisellä rollaattorilla kilpailureitille. Kolari tapahtui kilpailun viimeisellä etapilla, ja…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Pyöräily
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.