Nimipäivä:
Ulla, Ulpu
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Ukraina on hyökännyt öljyterminaaliin Pietarissa, ja suomalaisia marja-alan toimijoita vastaan on nostettu syytteitä korruptiosta.


Hamilton oli nopein harjoituksissa

Aihesivu: Hamilton oli nopein harjoituksissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Lewis Hamilton oli nopein Silverstonen harjoituksissa, kellottaen parhaan ajan. Hän oli 0,21 sekuntia nopeampi kuin Kimi Antonelli, joka johtaa MM-sarjaa. Valtteri Bottas oli hieman nopeampi tallikaverinsa Sergio Perezin edellä.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Moottoriurheilu
  • Päivitetty 3.7.2026 klo 16:26
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Lewis Hamilton oli nopein Silverstonen harjoituksissa, kellottaen parhaan ajan. Hän oli 0,21 sekuntia nopeampi kuin Kimi Antonelli, joka johtaa MM-sarjaa. Valtteri Bottas oli hieman nopeampi tallikaverinsa Sergio Perezin edellä.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.7.2026 klo 16:26, pääluokka Moottoriurheilu.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hamilton oli nopein harjoituksissa • Hamilton nopein Silverstonen harjoituksissa • Hamilton nopein Silverstonen harjoituksissa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 3.7.2026 klo 16:26.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Moottoriurheilu.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Hamilton, #Silverstone, #Bottas.

Selkokielinen yhteenveto

Hamilton oli nopein harjoituksissa

Lewis Hamilton ajoi nopeimman ajan Silverstonen harjoituksissa. Hän oli 0,21 sekuntia nopeampi kuin Kimi Antonelli. Valtteri Bottas oli hieman nopeampi kuin tallikaverinsa Sergio Perez. Sprintin aika-ajo ajetaan tänään kello 18.30.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.