Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Elisa ja MTV ovat saavuttaneet sopimuksen, jonka myötä MTV:n kanavat ovat jälleen katsottavissa Elisa Viihteessä ja Elisan kaapeli-tv:ssä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylässä Kuokkalassa syttyi palamaan kaksikerroksinen luhtitalo. Pelastustoiminta on käynnissä, ja talosta on pelastettu ihmisiä, mutta kukaan ei loukkaantunut. Palon syttymissyytä tai vahinkojen suuruutta ei ole vielä vahvistettu.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylässä Kuokkalassa syttyi palamaan kaksikerroksinen luhtitalo. Pelastustoiminta on käynnissä, ja talosta on pelastettu ihmisiä, mutta kukaan ei loukkaantunut. Palon syttymissyytä tai vahinkojen suuruutta ei ole vielä vahvistettu.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.7.2026 klo 16:38, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Yle Uutiset, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksikerroksinen talo palaa Jyväskylässä • Suuri tulipalo Jyväskylän Kuokkalassa • Suuri rakennuspalohälytys Jyväskylässä.
Talo palaa Jyväskylässä
Jyväskylässä on syttynyt tulipalo. Kaksikerroksinen luhtitalo palaa Kuokkalassa. Pelastajat ovat auttaneet ihmisiä talosta. Kukaan ei ole saanut vammoja. Palon syytä ei vielä tiedetä.
Jyväskylässä Kuokkalassa syttyi palamaan kaksikerroksinen luhtitalo. Pelastustoiminta on käynnissä, ja talosta on pelastettu ihmisiä, mutta kukaan ei loukkaantunut. Palon syttymissyytä tai vahinkojen suuruutta ei ole vielä vahvistettu.
Jyväskylän Kuokkalassa syttyi suuri tulipalo, joka tuhosi kaksikerroksisen luhtitalon yläpohjaa. Pelastuslaitos sai hälytyksen tulipalosta hieman ennen kolmea iltapäivällä, ja paikalle lähti yhteensä 18 pelastuslaitoksen yksikköä. Palo on todennäköisesti…
Jyväskylässä on saatu hälytys suuresta rakennuspalosta. Pelastuslaitos on lähettänyt paikalle 13 yksikköä. Tilanne on vielä kesken ja uutista päivitetään.
Jyväskylän Kaakonpyrstössä syttyi jälleen tulipalo, jossa häkkivarastossa paloi irtaimistoa. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen puoltayötä, ja palo saatiin nopeasti sammutettua ilman suurempia vahinkoja.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Tulipalo
Espoon autokorjaamolla syttyi tulipalo, joka aiheutti savuvahinkoja rakennuksessa. Pelastuslaitos sai hälytyksen myöhään keskiviikkoiltana ja paikalle saapui 19 pelastusyksikköä. Palo saatiin sammutettua, mutta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Poliisi on käynnistänyt etsinnät nelikymppisestä miehestä, joka on kadonnut Jyväskylän Kangasvuoressa. Mies saattaa liikkua alueella tai sen ympäristössä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä
Posiolla syttyi halkopino palamaan torstaina. Pelastuslaitos sammutti tulipalon, joka levisi myös ympäröivään maastoon. Palaneen alueen koko oli noin aari.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Jyväskylän Palokassa tapahtui räjähdys, kun rekan rengas syttyi palamaan keskiviikkona. Pelastuslaitos arvioi, että rekan vedettävä osa tuhoutuu lähes kokonaan, mutta palolla ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Pelastuslaitos
Pieksämäellä Iso-Mäntyseläntiellä sijaitseva kotarakennus tuhoutui täysin tulipalossa tiistaina. Palo levisi myös maastoon, mutta henkilövahinkoja ei syntynyt. Pelastuslaitos sai sammutettua palon ja estettyä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.