Nimipäivä:
Arvo
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Elisa ja MTV ovat saavuttaneet sopimuksen, jonka myötä MTV:n kanavat ovat jälleen katsottavissa Elisa Viihteessä ja Elisan kaapeli-tv:ssä.


Elisa ja MTV sopivat kanavien jakelusta

Aihesivu: Elisa ja MTV sopivat kanavien jakelusta

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Elisa ja MTV ovat päässeet sopimukseen, jonka myötä MTV:n kanavat näkyvät jälleen Elisan asiakkaille. Kanavat alkavat näkyä automaattisesti perjantaina kello 12 alkaen, eikä asiakkaiden tarvitse tehdä mitään. Sopimus mahdollistaa myös palveluiden kehittämisen tulevaisuudessa.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Talous
  • Päivitetty 3.7.2026 klo 12:07
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Elisa ja MTV ovat päässeet sopimukseen, jonka myötä MTV:n kanavat näkyvät jälleen Elisan asiakkaille. Kanavat alkavat näkyä automaattisesti perjantaina kello 12 alkaen, eikä asiakkaiden tarvitse tehdä mitään. Sopimus mahdollistaa myös palveluiden kehittämisen tulevaisuudessa.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.7.2026 klo 12:07, pääluokka Talous.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, MTV Uutiset.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Elisa ja MTV sopivat kanavien jakelusta • Elisa ja MTV sopivat yhteistyöstä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 3.7.2026 klo 12:07.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Talous.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Elisa, #MTV, #Kanavat.

Selkokielinen yhteenveto

Elisa ja MTV sopivat kanavista

Elisa ja MTV ovat tehneet sopimuksen. MTV:n kanavat alkavat näkyä Elisan asiakkaille perjantaina kello 12. Asiakkaat eivät tarvitse tehdä mitään. Sopimus auttaa myös kehittämään palveluja tulevaisuudessa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.