Nimipäivä:
Arvo
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Venezuelassa maanjäristykset ovat aiheuttaneet lähes 2600 kuolemaa, kun taas Venäjän iskut Kiovaan ovat surmanneet lähes 30. Lisäksi teinihakkeri…


Kap Verde kohtaa Argentiinan MM-kisoissa

Aihesivu: Kap Verde kohtaa Argentiinan MM-kisoissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Kap Verde on edennyt MM-kisoissa pudotuspeleihin voittamattomana. Päävalmentaja Bubista on saanut paljon huomiota ja iloa joukkueen menestyksestä. Kap Verde on pienin valtio, joka on selviytynyt jatkoon alkulohkosta.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 3.7.2026 klo 07:14
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Kap Verde on edennyt MM-kisoissa pudotuspeleihin voittamattomana. Päävalmentaja Bubista on saanut paljon huomiota ja iloa joukkueen menestyksestä. Kap Verde on pienin valtio, joka on selviytynyt jatkoon alkulohkosta.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.7.2026 klo 07:14, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kap Verde kohtaa Argentiinan MM-kisoissa • Kap Verde kohtaa Argentiinan MM-kisoissa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 3.7.2026 klo 07:14.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #KapVerde, #Bubista, #MMkisat.

Selkokielinen yhteenveto

Kap Verde pelaa Argentiinaa vastaan

Kap Verde on menestynyt hyvin MM-kisoissa. Joukkue on voittamaton ja päävalmentaja Bubista on saanut paljon kiitosta. Kap Verde on pienin maa, joka on päässyt pudotuspeleihin. Joukkue pelasi alkulohkossa kolme tasapeliä, joista kaksi maailmanmestareita vastaan.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.