Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
16-vuotias tuomittiin kouluhyökkäyksestä, ja pääministeri Orpo määräsi Stea-avustusten aikarajan. 16-vuotias tuomittiin kouluhyökkäyksestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen koripallomaajoukkue pelaa tänään MM-karsintaottelun Unkaria vastaan Helsingissä. Ottelu alkaa kello 18.30, ja Suomi on jo varmistanut paikan MM-jatkokarsinnassa. MM-lopputurnaus järjestetään ensi vuonna Qatarissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen koripallomaajoukkue pelaa tänään MM-karsintaottelun Unkaria vastaan Helsingissä. Ottelu alkaa kello 18.30, ja Suomi on jo varmistanut paikan MM-jatkokarsinnassa. MM-lopputurnaus järjestetään ensi vuonna Qatarissa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.7.2026 klo 02:20, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi kohtaa Unkarin MM-karsinnassa • Suomi kohtaa Unkarin MM-karsinnassa • Koripallomaajoukkue kohtaa Unkarin MM-karsinnassa.
Suomi pelaa Unkaria vastaan
Suomen koripallomaajoukkue pelaa tänään Unkaria vastaan. Ottelu alkaa Helsingissä kello 18.30. Suomi on jo päässyt jatkokarsintaan. MM-lopputurnaus on ensi vuonna Qatarissa.
Suomen koripallomaajoukkue pelaa tänään MM-karsintaottelun Unkaria vastaan Helsingissä. Ottelu alkaa kello 18.30, ja Suomi on jo varmistanut paikan MM-jatkokarsinnassa. MM-lopputurnaus järjestetään ensi vuonna Qatarissa.
Suomen koripallomaajoukkue pelaa tänään MM-karsintaottelun Unkaria vastaan. Ottelu alkaa Helsingin areenassa kello 18.30. Suomi on jo varmistanut paikan MM-jatkokarsinnassa, joka alkaa elokuussa.
Suomen koripallomaajoukkue pelaa tänään MM-karsintaottelun Unkaria vastaan Helsingissä. Ottelu alkaa kello 18.30, ja Suomi on jo varmistanut paikan jatkokarsinnassa. MM-lopputurnaus järjestetään ensi vuonna Qatarissa.
Suomen miesten haastajamaajoukkue taisteli tiukasti Puolaa vastaan koripallo-ottelussa, mutta hävisi lopulta 92–87. Samu Adler oli joukkueen paras pistemies 21 pisteellä. Ottelu oli…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Koripallo
Miesten koripallomaajoukkueen harjoituksiin on kutsuttu 43 pelaajaa, mutta Jacob Grandisonin nimi puuttuu listalta. Grandison oli viime vuoden EM-kisoissa Suomen aloitusviisikossa, mutta hän…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Koripallo, #Suomi
Susijengin päävalmentaja Lassi Tuovi vahvisti, että Miikka Muurinen ei ole mukana joukkueen tulevissa MM-karsintaotteluissa. Muurinen, joka oli viime kesän EM-kisoissa esillä, ei…
Koripallo • jaetut avainsanat: #MMkarsinta
Miro Little on saanut valmentajaltaan palautetta pelivalinnoistaan koripallomaajoukkueen harjoituksissa. Päävalmentaja Lassi Tuovi korosti, että Littlen tulisi aktivoida myös muita pelaajia kentällä. Harjoituksissa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Koripallo
Suomen miesten koripallomaajoukkue on nimennyt pelaajat MM-karsintaotteluihin Unkaria ja Ranskaa vastaan. Mukana on useita pelaajia eri seuroista, kuten Lauri Markkanen Utah Jazzista…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Koripallo
Naisten Rising Star -maaottelussa Suomi kohtasi Belgian, mutta hävisi ottelun selvästi 83–62. Ottelu eteni tiukasti ensimmäisillä neljänneksillä, mutta Belgia hallitsi peliä kolmannella…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Koripallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.