Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venezuelassa maanjäristykset ovat aiheuttaneet lähes 2600 kuolemaa, kun taas Venäjän iskut Kiovaan ovat surmanneet lähes 30. Lisäksi teinihakkeri…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Olli Määttä, jääkiekon maailmanmestari, siirtyy Minnesota Wildiin Calgary Flamesista. Siirrossa Flames sai puolustaja Jake Middletonin sekä varausvuoroja. Määttä on aiemmin pelannut useissa NHL-joukkueissa, kuten Pittsburgh Penguinsissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Olli Määttä, jääkiekon maailmanmestari, siirtyy Minnesota Wildiin Calgary Flamesista. Siirrossa Flames sai puolustaja Jake Middletonin sekä varausvuoroja. Määttä on aiemmin pelannut useissa NHL-joukkueissa, kuten Pittsburgh Penguinsissa.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.7.2026 klo 22:28, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Olli Määttä jatkaa uraansa Minnesotassa • Olli Määttä siirtyy Minnesota Wildiin • Olli Määttä siirtyy Minnesota Wildiin.
Määttä siirtyy Minnesotaan
Olli Määttä on jääkiekon maailmanmestari. Hän siirtyy Minnesota Wildiin Calgary Flamesista. Siirrossa Flames sai Jake Middletonin ja varausvuoroja. Määttä on pelannut aiemmin useissa NHL-joukkueissa.
Olli Määttä, jääkiekon maailmanmestari, siirtyy Minnesota Wildiin Calgary Flamesista. Siirrossa Flames sai puolustaja Jake Middletonin sekä varausvuoroja. Määttä on aiemmin pelannut useissa NHL-joukkueissa, kuten Pittsburgh Penguinsissa.
Jääkiekon maailmanmestari Olli Määttä jatkaa uraansa Minnesota Wildissa. Hän siirtyy Calgary Flamesista Wildiin osana pelaajavaihtoa, jossa Flames sai puolustaja Jake Middletonin ja varausvuoroja. Määttä on aiemmin pelannut useissa…
Jääkiekon maailmanmestari Olli Määttä jatkaa uraansa Minnesota Wildissa. Siirto tapahtui Calgary Flamesin ja Wildin välillä, jossa Määttä siirtyi Yhdysvaltoihin. Määttä on aiemmin pelannut useissa NHL-joukkueissa ja voittanut Stanley…
Olli Määttä on siirtynyt NHL:ssä Minnesota Wildiin. Hän siirtyy entisestä seurastaan Calgary Flamesista, joka myös lähettää hyökkääjä Blake Colemanin Minnesotaan. Siirto tapahtui siirtopäivänä, jolloin useita pelaajia vaihtoi seuraa.
Olli Määttä on siirtynyt Calgary Flamesista Minnesota Wildiin. Siirrossa mukana on kolme pelaajaa, joista Jake Middleton liikkuu Calgaryyn. Calgary saa myös kolme varausvuoroa ja pidättää osan Blake Colemanin…
Olli Määttä on siirtynyt Calgary Flamesista Minnesota Wildiin. Siirrossa mukana on kolme pelaajaa, joista merkittävin on Jake Middleton, joka siirtyy Calgaryyn. Calgary saa myös kolme varausvuoroa ja pidättää…
Olli Määttä on siirtynyt Calgary Flamesista Minnesota Wildiin. Siirrossa mukana on kolme pelaajaa, joista merkittävin on Jake Middleton, joka siirtyy Calgaryyn. Calgary saa myös kolme varausvuoroa ja pidättää…
Jarome Iginlan kaikki lapset on nyt varattu NHL:ään tai PWHL:ään. Nuorin lapsista, Joe Iginla, valittiin Calgary Flamesin toimesta kolmannella kierroksella, mikä on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #CalgaryFlames, #NHL
Aleksandr Ovetshkin, NHL:n kaikkien aikojen paras maalintekijä, on tehnyt vuoden jatkosopimuksen Washington Capitalsin kanssa. Ovetshkin aloittaa syksyllä 22. Kautensa NHL:ssä ja ansaitsee…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Kasperi Kapanen on tehnyt vuoden jatkosopimuksen Edmonton Oilersin kanssa, mikä tuplaa hänen palkkansa 2,6 miljoonaan dollariin. Kapanen on ollut tärkeä pelaaja joukkueen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Eetu Luostarinen on tehnyt kahdeksanvuotisen sopimuksen Florida Panthersin kanssa. Sopimus on pisin mahdollinen ja osoittaa luottamusta pelaajaan. Luostarinen on tyytyväinen uuteen sopimukseensa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Erik Haula on solminut kahden vuoden sopimuksen Los Angeles Kingsin kanssa. Sopimuksen arvo on 3,6 miljoonaa dollaria kaudessa. Tämä on Haulan kahdeksas…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Florida Panthers teki merkittävän pelaajakaupan, jossa maalivahti Jacob Markström siirtyy New Jersey Devilsistä. Kaupassa New Jerseyyn siirtyvät hyökkääjät Evan Rodrigues, Jesper Boqvist…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.