Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Naton vuotuinen huippukokous on käynnistynyt Ankarassa, Turkissa. Ulkoministeriö on hylännyt suurimman osan thaipoimijoiden kausityöviisumihakemuksista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Leevi Meriläinen on solminut jatkosopimuksen Ottawa Senatorsin kanssa. Sopimus on yksivuotinen ja sen arvo on 1,1 miljoonaa dollaria. Meriläinen on pelannut 34 NHL-ottelua ja viettänyt suurimman osan urastaan AHL:ssä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Leevi Meriläinen on solminut jatkosopimuksen Ottawa Senatorsin kanssa. Sopimus on yksivuotinen ja sen arvo on 1,1 miljoonaa dollaria. Meriläinen on pelannut 34 NHL-ottelua ja viettänyt suurimman osan urastaan AHL:ssä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.7.2026 klo 22:09, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leevi Meriläinen jatkaa NHL:ssä Ottawa Senatorsissa • Leevi Meriläinen sai NHL-jatkosopimuksen • Leevi Meriläinen sai NHL-jatkosopimuksen.
Leevi Meriläinen jatkaa Ottawa Senatorsissa
Leevi Meriläinen on saanut jatkosopimuksen Ottawa Senatorsin kanssa. Sopimus on vuoden mittainen ja sen arvo on 1,1 miljoonaa dollaria. Meriläinen on pelannut 34 ottelua NHL:ssä. Suurin osa hänen peleistään on ollut AHL:ssä.
Leevi Meriläinen on solminut jatkosopimuksen Ottawa Senatorsin kanssa. Sopimus on yksivuotinen ja sen arvo on 1,1 miljoonaa dollaria. Meriläinen on pelannut 34 NHL-ottelua ja viettänyt suurimman osan urastaan…
Leevi Meriläinen jatkaa Ottawa Senatorsissa, sillä joukkue on solminut hänen kanssaan yksivuotisen sopimuksen. Sopimuksen arvo on 1,1 miljoonaa dollaria. Meriläinen on pelannut aiemmin 34 NHL-ottelua ja 84 AHL-ottelua,…
Maalivahti Leevi Meriläinen jatkaa Ottawa Senatorsissa vuoden sopimuksella. Sopimuksen arvo on 1,1 miljoonaa dollaria. Meriläinen on pelannut aiemmin 34 NHL-ottelua ja 84 AHL-ottelua.
Aleksandr Ovetshkin, NHL:n kaikkien aikojen paras maalintekijä, on tehnyt vuoden jatkosopimuksen Washington Capitalsin kanssa. Ovetshkin aloittaa syksyllä 22. Kautensa NHL:ssä ja ansaitsee…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Kasperi Kapanen on tehnyt vuoden jatkosopimuksen Edmonton Oilersin kanssa, mikä tuplaa hänen palkkansa 2,6 miljoonaan dollariin. Kapanen on ollut tärkeä pelaaja joukkueen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Eetu Luostarinen on tehnyt kahdeksanvuotisen sopimuksen Florida Panthersin kanssa. Sopimus on pisin mahdollinen ja osoittaa luottamusta pelaajaan. Luostarinen on tyytyväinen uuteen sopimukseensa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Erik Haula on solminut kahden vuoden sopimuksen Los Angeles Kingsin kanssa. Sopimuksen arvo on 3,6 miljoonaa dollaria kaudessa. Tämä on Haulan kahdeksas…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Florida Panthers teki merkittävän pelaajakaupan, jossa maalivahti Jacob Markström siirtyy New Jersey Devilsistä. Kaupassa New Jerseyyn siirtyvät hyökkääjät Evan Rodrigues, Jesper Boqvist…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Juho Piiparinen varattiin NHL:ssä Vegas Golden Knightsin ykköskierroksella. Suomalaispuolustaja oli yllättynyt valinnastaan, sillä hän odotti varauksen tapahtuvan myöhemmin. Piiparinen on pelannut viime…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.