Nimipäivä:
Maria, Maija, Mari, Meeri, Kukka-Maaria, Maaria, Maiju, Maikki, Marika, Riia
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

16-vuotias tuomittiin kouluhyökkäyksestä, ja pääministeri Orpo määräsi Stea-avustusten aikarajan. 16-vuotias tuomittiin kouluhyökkäyksestä.


Jyväskylän ammattikorkeakouluun hyväksyttiin uusia opiskelijoita

Aihesivu: Jyväskylän ammattikorkeakouluun hyväksyttiin uusia opiskelijoita

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Jyväskylän ammattikorkeakoulu on hyväksynyt uusia opiskelijoita vuodelle 2026. Hyväksyntä tapahtui toisen asteen väylän erillishaun kautta. Uudet opiskelijat aloittavat opintonsa syksyllä 2026.

  • 3 juttua
  • 1 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 2.7.2026 klo 19:08
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Jyväskylän ammattikorkeakoulu on hyväksynyt uusia opiskelijoita vuodelle 2026. Hyväksyntä tapahtui toisen asteen väylän erillishaun kautta. Uudet opiskelijat aloittavat opintonsa syksyllä 2026.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.7.2026 klo 19:08, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jyväskylän ammattikorkeakouluun hyväksyttiin uusia opiskelijoita • Jyväskylän ammattikorkeakouluun hyväksyttiin opiskelijoita • Jyväskylän ammattikorkeakouluun hyväksyttiin uusia opiskelijoita.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 2.7.2026 klo 19:08.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Jyväskylä, #Ammattikorkeakoulu, #Opiskelijat.

Selkokielinen yhteenveto

Uusia opiskelijoita Jyväskylään

Jyväskylän ammattikorkeakoulu on hyväksynyt uusia opiskelijoita. Hyväksyntä tapahtui erillishaun kautta. Opiskelijat aloittavat opintonsa syksyllä 2026. Tämä on tärkeä askel monille nuorille.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.