Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venezuelassa maanjäristykset ovat aiheuttaneet lähes 2600 kuolemaa, kun taas Venäjän iskut Kiovaan ovat surmanneet lähes 30. Lisäksi teinihakkeri…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoella kadonneen miehen murhasta epäiltyä vaaditaan vangittavaksi. Vangitsemisvaatimusta käsitellään huomenna käräjäoikeudessa. Murhasta epäillään 55-vuotiasta miestä, joka on ollut epäiltynä vuodesta 2021.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoella kadonneen miehen murhasta epäiltyä vaaditaan vangittavaksi. Vangitsemisvaatimusta käsitellään huomenna käräjäoikeudessa. Murhasta epäillään 55-vuotiasta miestä, joka on ollut epäiltynä vuodesta 2021.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.7.2026 klo 10:28, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kadonneen miehen murhasta vaaditaan vangitsemista • Vangitsemista vaaditaan Seinäjoen murhatapauksessa • Vangitsemista vaaditaan Seinäjoen murhatapauksessa.
Epäiltyä vaaditaan vangittavaksi
Seinäjoella on kadonnut mies, joka löytyi kuolleena. Hänen murhastaan epäillään 55-vuotiasta miestä. Vangitsemisvaatimusta käsitellään huomenna oikeudessa. Kolme muuta miestä on myös edelleen epäiltyinä.
Seinäjoella kadonneen miehen murhasta epäiltyä vaaditaan vangittavaksi. Vangitsemisvaatimusta käsitellään huomenna käräjäoikeudessa. Murhasta epäillään 55-vuotiasta miestä, joka on ollut epäiltynä vuodesta 2021.
Seinäjoella kadonneen ja kuolleena löydetyn miehen murhasta epäiltyä vaaditaan vangittavaksi. Vangitsemisvaatimusta käsitellään huomenna käräjäoikeudessa. Murhasta epäillään 55-vuotiasta miestä, joka on ollut epäiltynä myös aiemmin.
Seinäjoella kadonneen ja kuolleena löydetyn miehen murhasta epäiltyä vaaditaan vangittavaksi. Vangitsemisvaatimusta käsitellään Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeudessa. Murhasta epäillään 55-vuotiasta miestä, joka on ollut epäiltynä jo aiemmin.
Pohjanmaan poliisi on saanut päätökseen Seinäjoen Kellarisurman esitutkinnan, joka on kestänyt useita vuosia. Kadonnut mies löytyi kuolleena kesäkuussa 2021, ja tapausta on…
Rikos • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #Murha
Seinäjoella kuusi vuotta sitten kadonneen miehen murhasta epäillään alajärveläismiestä, joka vaaditaan vangittavaksi. Vangitsemisvaatimusta käsitellään huomenna Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeudessa. Epäilty on ollut jutussa mukana…
Rikos • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #Murha
Suomalaisyrittäjä on tuomittu kolmen vuoden ja kahdeksan kuukauden vankeuteen Venäjä-pakotteiden kiertämisestä. Hän myi yli sata kuorma-autoa Venäjälle, vaikka vienti oli kielletty. Oikeus…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rikos
Savonlinnassa kolmen lapsensa ja äidin murhasta syytetty mies on määrätty mielentilatutkimukseen. Etelä-Savon käräjäoikeus teki päätöksen tänään. Miehen syytetään sytyttäneen perheen omakotitalon tuleen,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Murha
Itä-Uudenmaan käräjäoikeus antaa tänään tuomionsa teinipojan murhasyytteestä. Poika, joka oli tekoaikaan 15-vuotias, on ollut mielentilatutkimuksessa. Hän syytetään nelikymppisen miehen tappamisesta marraskuussa 2023,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Murha, #Oikeus
Poliisi on tehnyt yllätyskiinnioton Kai-Pekka Savolaisen murhatutkinnassa. 55-vuotias mies, joka on pääepäilty, otettiin kiinni Etelä-Pohjanmaalta. Syyttäjä aikoo esittää miehen vangitsemista käräjäoikeudessa perjantaina.
Rikos • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #Murha
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.