Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Elisa ja MTV ovat saavuttaneet sopimuksen, jonka myötä MTV:n kanavat ovat jälleen katsottavissa Elisa Viihteessä ja Elisan kaapeli-tv:ssä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Syyttäjä vaatii alajärveläismiehen vangitsemista Kai-Pekka Savolaisen murhasta. Poliisi on saanut päätökseen esitutkinnan, joka liittyy vuonna 2020 tapahtuneeseen henkirikokseen Seinäjoella. Asia siirtyy nyt syyteharkintaan ja vangitsemisvaatimus käsitellään käräjäoikeudessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Syyttäjä vaatii alajärveläismiehen vangitsemista Kai-Pekka Savolaisen murhasta. Poliisi on saanut päätökseen esitutkinnan, joka liittyy vuonna 2020 tapahtuneeseen henkirikokseen Seinäjoella. Asia siirtyy nyt syyteharkintaan ja vangitsemisvaatimus käsitellään käräjäoikeudessa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.7.2026 klo 13:06, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Alajärveläismies vangittavaksi murhasta • Syyttäjä vaatii miestä vangittavaksi.
Alajärveläismies vangitaan murhasta
Syyttäjä haluaa vangita alajärveläismiehen murhasta. Mies on epäiltynä Kai-Pekka Savolaisen henkirikoksesta. Poliisi on tutkinut tapausta vuodesta 2020. Nyt asia menee syyteharkintaan käräjäoikeuteen.
Syyttäjä vaatii alajärveläismiehen vangitsemista Kai-Pekka Savolaisen murhasta. Poliisi on saanut päätökseen esitutkinnan, joka liittyy vuonna 2020 tapahtuneeseen henkirikokseen Seinäjoella. Asia siirtyy nyt syyteharkintaan ja vangitsemisvaatimus käsitellään käräjäoikeudessa.
Syyttäjä on esittänyt vaatimuksen alajärveläisen miehen vangitsemiseksi epäiltynä Kai-Pekka Savolaisen murhasta. Poliisi on saanut päätökseen esitutkinnan, joka liittyy syksyllä 2020 tapahtuneeseen henkirikokseen Seinäjoella. Asia etenee syyteharkintaan ja vangitsemisvaatimus…
Pohjanmaan poliisi on saanut päätökseen Seinäjoen Kellarisurman esitutkinnan, joka on kestänyt useita vuosia. Kadonnut mies löytyi kuolleena kesäkuussa 2021, ja tapausta on…
Rikos • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #Murha
Seinäjoella kadonneen miehen murhasta epäiltyä vaaditaan vangittavaksi. Vangitsemisvaatimusta käsitellään huomenna käräjäoikeudessa. Murhasta epäillään 55-vuotiasta miestä, joka on ollut epäiltynä vuodesta 2021.
Rikos • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #Murha
Seinäjoella kuusi vuotta sitten kadonneen miehen murhasta epäillään alajärveläismiestä, joka vaaditaan vangittavaksi. Vangitsemisvaatimusta käsitellään huomenna Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeudessa. Epäilty on ollut jutussa mukana…
Rikos • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #EteläPohjanmaa
Syyttäjä vaatii vangittavaksi miestä, jota epäillään Kai-Pekka Savolaisen murhasta. Asia käsitellään Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeudessa. Poliisi on suorittanut pitkän esitutkinnan, ja epäiltyjä on yhteensä…
Rikos • jaetut avainsanat: #KaiPekkaSavolainen, #EteläPohjanmaa
Poliisi on tehnyt yllätyskiinnioton Kai-Pekka Savolaisen murhatutkinnassa. 55-vuotias mies, joka on pääepäilty, otettiin kiinni Etelä-Pohjanmaalta. Syyttäjä aikoo esittää miehen vangitsemista käräjäoikeudessa perjantaina.
Rikos • jaetut avainsanat: #KaiPekkaSavolainen, #Seinäjoki
Pohjanmaan poliisi on saanut valmiiksi esitutkinnan Kai-Pekka Savolaisen henkirikostapauksessa, joka liittyy hänen katoamiseensa vuonna 2020. Tutkinta siirtyy nyt syyttäjälle syyteharkintaan murhaepäilynä. Savolainen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #KaiPekkaSavolainen
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.