Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomalaisen kvanttiteknologiayhtiö IQM:n osakekurssi nousi voimakkaasti kaupankäynnin alkaessa Helsingin pörssissä. Suomi hankkii lyhyen kantaman ilmatorjuntaohjusjärjestelmiä Ruotsista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Koripallomaajoukkueen pelinjohtaja Edon Maxhuni kertoo, että hänen itseluottamuksensa perustuu vanhempiensa tukeen. Maxhuni mainitsi, että hänen vanhempansa ovat tehneet paljon hänen hyväkseen, ja he ovat myös maahanmuuttajia, jotka ovat rakentaneet elämänsä Suomesta. Maajoukkue valmistautuu MM-karsintoihin Unkaria ja Ranskaa vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Koripallomaajoukkueen pelinjohtaja Edon Maxhuni kertoo, että hänen itseluottamuksensa perustuu vanhempiensa tukeen. Maxhuni mainitsi, että hänen vanhempansa ovat tehneet paljon hänen hyväkseen, ja he ovat myös maahanmuuttajia, jotka ovat rakentaneet elämänsä Suomesta. Maajoukkue valmistautuu MM-karsintoihin Unkaria ja Ranskaa vastaan.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.7.2026 klo 08:08, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Maxhuni saa itseluottamusta vanhemmiltaan • Maxhuni: Itsensä rakentaminen vanhempien avulla.
Maxhuni saa voimaa vanhemmiltaan
Edon Maxhuni pelaa koripalloa maajoukkueessa. Hän sanoo, että hänen itseluottamuksensa tulee vanhemmilta. Maxhunin vanhemmat ovat muuttaneet Suomeen Kosovosta ja tukeneet häntä paljon. He ovat rakentaneet elämänsä alusta asti ja auttaneet Maxhunia saavuttamaan unelmansa.
Koripallomaajoukkueen pelinjohtaja Edon Maxhuni kertoo, että hänen itseluottamuksensa perustuu vanhempiensa tukeen. Maxhuni mainitsi, että hänen vanhempansa ovat tehneet paljon hänen hyväkseen, ja he ovat myös maahanmuuttajia, jotka ovat…
Koripallomaajoukkueen pelinjohtaja Edon Maxhuni kertoo, että hänen itseluottamuksensa perustuu vanhempiensa tukeen. Maxhuni korostaa, että hänen vanhempansa ovat tehneet paljon sen eteen, että hän voi pelata koripalloa. He muuttivat…
Miro Little on saanut valmentajaltaan palautetta pelivalinnoistaan koripallomaajoukkueen harjoituksissa. Päävalmentaja Lassi Tuovi korosti, että Littlen tulisi aktivoida myös muita pelaajia kentällä. Harjoituksissa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Koripallo
Suomen miesten haastajamaajoukkue taisteli tiukasti Puolaa vastaan koripallo-ottelussa, mutta hävisi lopulta 92–87. Samu Adler oli joukkueen paras pistemies 21 pisteellä. Ottelu oli…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Koripallo
Ranskan koripallomaajoukkueen Alexandre Sarr jää pois heinäkuun MM-karsintapeleistä loukkaantumisen vuoksi. Sarr sai murtuman jalkaansa ja on joutunut leikkaukseen. Hänen tilalleen maajoukkueeseen on…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Koripallo
NBA-tähti Lauri Markkanen on mukana Jyväskylään suunnitellun koripallohallin rakentamisessa. Kaupunki ja Markkanen ovat allekirjoittaneet aiesopimuksen, jonka mukaan halli nousee Vehkalammen puistoon. Rakentaminen…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Koripallo
Jyväskylä aikoo rakentaa Lauri Markkasen nimeä kantavan koripallohallin. Kaupunki ja Markkanen ovat allekirjoittaneet aiesopimuksen, joka mahdollistaa maksuttomat harrastevuorot nuorille. Hallin rakentaminen alkaa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Koripallo
Olivier Nkamhoua haluaa pelata Euroopan korkeimmalla tasolla ensi kaudella. Hän on saanut kiinnostusta useilta joukkueilta, mukaan lukien Barcelona. Nkamhoua teki viime kaudella…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Koripallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.