Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjä sulkee rajanylityspaikkoja Suomelle, ja Vantaalla tutkitaan tapon yritystä. Lisäksi uutisissa käsitellään poliittisia erimielisyyksiä ja talouden kehitystä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Matias Maccelli on solminut vuoden sopimuksen New York Islandersin kanssa. Hän pelasi viime kauden Toronto Maple Leafsissa, jossa teki 39 tehopistettä. Joonas Korpisalo siirtyy New York Rangersiin Boston Bruinsista, vaihdossa Kalle Väisäseen ja varausvuoroon.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Matias Maccelli on solminut vuoden sopimuksen New York Islandersin kanssa. Hän pelasi viime kauden Toronto Maple Leafsissa, jossa teki 39 tehopistettä. Joonas Korpisalo siirtyy New York Rangersiin Boston Bruinsista, vaihdossa Kalle Väisäseen ja varausvuoroon.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 23:24, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Maccelli siirtyy Islandersiin, Korpisalo Rangersiin • Maccelli siirtyy Islandersiin, Korpisalo Rangersiin • Maccelli ja Korpisalo vaihtavat joukkuetta.
Maccelli ja Korpisalo vaihtavat joukkuetta
Matias Maccelli siirtyy New York Islandersiin. Hän teki vuoden mittaisen sopimuksen. Maccelli pelasi viime kauden Toronto Maple Leafsissa. Joonas Korpisalo siirtyy New York Rangersiin Boston Bruinsista. Korpisalo sai vaihdossa Kalle Väisäsen ja varausvuoron.
Matias Maccelli on solminut vuoden sopimuksen New York Islandersin kanssa. Hän pelasi viime kauden Toronto Maple Leafsissa, jossa teki 39 tehopistettä. Joonas Korpisalo siirtyy New York Rangersiin Boston…
Matias Maccelli on solminut vuoden sopimuksen New York Islandersin kanssa. Hän pelasi viime kauden Toronto Maple Leafsissa ja teki 39 tehopistettä. Joonas Korpisalo siirtyy New York Rangersiin Boston…
Matias Maccelli on siirtynyt New York Islandersiin vuoden mittaisella sopimuksella. Joonas Korpisalo puolestaan siirtyy New York Rangersiin Boston Bruinsista, vaihdossa Kalle Väisäseen ja varausvuoroon. Maccelli pelasi viime kauden…
New York Rangers hankki maalivahti Joonas Korpisalon Boston Bruinsilta. Kaupassa Rangers luopui suomalaisvaraus Kalle Väisäsestä ja neljännen kierroksen varausvuorosta. Korpisalon sopimus jatkuu…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #JoonasKorpisalo, #NewYorkRangers
Matias Maccelli ei saanut uutta sopimusta Toronto Maple Leafsilta ja hänestä tulee rajoittamaton vapaa-agentti. Maccelli pelasi viime kaudella 71 ottelussa ja teki…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MatiasMaccelli
New York Islandersin kapteeni Anders Lee on päättänyt kokeilla vapaita markkinoita. Jos sopimusta ei synny ennen kuun vaihdetta, hänestä tulee rajoittamaton vapaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NewYorkIslanders
Hyökkäävä puolustaja Tony DeAngelo on solminut kahden vuoden jatkosopimuksen New York Islandersin kanssa. Sopimus tuo hänelle 4,5 miljoonan dollarin kausiansiot. DeAngelolla on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NewYorkIslanders
Eetu Luostarinen on solminut kahdeksanvuotisen sopimuksen Florida Panthersin kanssa. Sopimus on pisin mahdollinen ja merkitsee Luostarisen mukaan paljon luottamuksen osoitusta. Hän on…
Jääkiekko
Florida Panthers teki merkittävän pelaajakaupan, jossa maalivahti Jacob Markström siirtyy New Jersey Devilsistä. Kaupassa New Jerseyyn siirtyvät hyökkääjät Evan Rodrigues, Jesper Boqvist…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.