Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miesten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Haminan Palloilijat ja Puna-Mustat voittivat omat pelinsä. Kannuksen Ura puolestaan voitti Seinäjoen Maila-Jussit. Seuraavat ottelut pelataan heinäkuussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miesten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Haminan Palloilijat ja Puna-Mustat voittivat omat pelinsä. Kannuksen Ura puolestaan voitti Seinäjoen Maila-Jussit. Seuraavat ottelut pelataan heinäkuussa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 21:26, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Miesten Ykköspesis: Tuloksia ja tilastoja • Miesten Superpesiksen tulokset julkaistu • Naisten Superpesiksessä nähtiin tiukkoja otteluita.
Ykköspesiksessä pelattiin otteluita
Miesten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita. Haminan Palloilijat voitti Jyväskylän Kirin ja Puna-Mustat voitti Kankaanpään Mailan. Kannuksen Ura voitti Seinäjoen Maila-Jussit. Seuraavat ottelut pelataan heinäkuussa.
Miesten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Haminan Palloilijat ja Puna-Mustat voittivat omat pelinsä. Kannuksen Ura puolestaan voitti Seinäjoen Maila-Jussit. Seuraavat ottelut pelataan heinäkuussa.
Miesten Superpesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Koskenkorvan Urheilijat hävisi Imatran Pallo-Veikoille. Kempeleen Kiri voitti Pattijoen Urheilijat, ja Joensuun Maila sai tappion Kouvolan Pallonlyöjiltä. Vimpelin Veto ja Manse PP…
Naisten Superpesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Laitilan Jyske kohtasi Oulun Lippo Naiset. Oulun Lippo voitti ottelun 1-0. Seuraavat ottelut jatkuvat 3. heinäkuuta.
Naisten Superpesiksessä Oulun Lippo Naiset voitti Laitilan Jyskeen 1–0. Ottelu oli tiukka, ja Oulun joukkueen tehokkuus ratkaisi pelin. Yleisöä ottelussa oli 484 katsojaa.
Naisten Superpesiksessä Oulun Lippo Naiset voitti Laitilan Jyskeen selvästi lukemin 2–0. Oulun joukkueen pelaajat, kuten Karoliina Soppela ja Peppi Keski-Korsu, erottuivat edukseen.…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #NaistenSuperpesis, #OulunLippo
Naisten Superpesiksessä Laitilan Jyske hävisi Manse PP:lle 0–2. Oulun Lippo Naiset voitti Pesäkarhut 1–0. Otteluissa palkittiin useita pelaajia ja yleisöä oli yhteensä…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #NaistenSuperpesis, #LaitilanJyske
Naisten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Kuusankosken Puhti ja Pesä Ysit, Lappeenranta, erottuivat joukkueiden joukosta. Kuusankosken Puhti johtaa sarjaa, kun taas Pesä…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis, #HaminanPalloilijat
Miesten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Jyväskylän Kiri voitti Seinäjoen Maila-Jussit. Kannuksen Ura voitti Puijon Pesiksen ja Simon Kiri voitti Siilinjärven Pesiksen.…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis, #KannuksenUra
Miesten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Nurmon Jymy kohtasi Haminan Palloilijat ja Kannuksen Ura pelasi Kankaanpään Mailaa vastaan. Haminan Palloilijat voitti Nurmon…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis, #HaminanPalloilijat
Janette Lepistö teki historiaa naisten Superpesiksessä, kun hänestä tuli kaikkien aikojen lyöjäkuningatar. Lepistö löi ottelussa Joensuun Mailaa vastaan yhteensä neljä juoksua, nostamalla…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.