Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjä sulkee rajanylityspaikkoja Suomelle, ja Vantaalla tutkitaan tapon yritystä. Lisäksi uutisissa käsitellään poliittisia erimielisyyksiä ja talouden kehitystä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Henkilö- ja pakettiauto törmäsivät Lapinlahdella, ja kolme ihmistä loukkaantui. Poliisi tutkii tapausta ja epäilee, että henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle. Onnettomuus tapahtui keskiviikkona iltapäivällä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Henkilö- ja pakettiauto törmäsivät Lapinlahdella, ja kolme ihmistä loukkaantui. Poliisi tutkii tapausta ja epäilee, että henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle. Onnettomuus tapahtui keskiviikkona iltapäivällä.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 18:30, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Yle Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kolme loukkaantui auto-onnettomuudessa • Kuljettaja kuoli onnettomuudessa Sauvossa • Auto-onnettomuudessa Sauvossa kuoli kuljettaja.
Kolme loukkaantui auto-onnettomuudessa
Lapinlahdella tapahtui onnettomuus, jossa henkilöauto ja pakettiauto törmäsivät. Kolme ihmistä sai vammoja. Poliisi tutkii tapausta ja epäilee, että henkilöauto ajautui väärälle kaistalle. Onnettomuus tapahtui keskiviikkona iltapäivällä.
Henkilö- ja pakettiauto törmäsivät Lapinlahdella, ja kolme ihmistä loukkaantui. Poliisi tutkii tapausta ja epäilee, että henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle. Onnettomuus tapahtui keskiviikkona iltapäivällä.
Sauvossa tapahtui onnettomuus, jossa henkilöauto suistui tieltä ja törmäsi puuhun. Kuljettaja, keski-ikäinen mies, kuoli välittömästi tapahtumapaikalla. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja tie suljettiin liikenteeltä useaksi tunniksi.
Sauvossa tapahtui auto-onnettomuus, jossa kuljettaja menehtyi välittömästi. Henkilöauto ajautui tieltä ja törmäsi puuhun, mutta syytä onnettomuuteen ei vielä tiedetä. Poliisi tutkii tapausta ja sai ilmoituksen onnettomuudesta ennen kahta…
Sauvossa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa henkilöauton kuljettaja menehtyi. Auto ajautui ulos tieltä ja törmäsi puuhun. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Keski-ikäinen kuljettaja menehtyi liikenneonnettomuudessa Sauvossa, Varsinais-Suomessa. Auto ajautui tieltä ja törmäsi puuhun. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Espoossa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa taksi osui alakouluikäiseen lapseen suojatiellä. Lapsi loukkaantui lievästi, ja taksinkuljettaja antoi hänelle väärän puhelinnumeron ennen poistumistaan. Poliisi tutkii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Kuusankoskella tapahtui liikenneonnettomuus, jossa jalankulkija kuoli. Pakettiautoilija törmäsi jalankulkijaan suojatiellä ja pakeni paikalta, mutta poliisi tavoitti hänet nopeasti. Onnettomuutta tutkitaan useilla rikosnimikkeillä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Viitostiellä Lapinlahden Alapitkän kohdalla tapahtui onnettomuus, jossa henkilöauto ja pakettiauto kolaroivat. Poliisin mukaan onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, mutta osalliset toimitetaan sairaalaan jatkohoitoon.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Lapinlahti, #Onnettomuus
Itäväylällä maanantain ja tiistain välisenä yönä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi ihmistä kuoli. Epäilty kuljettaja, nelikymppinen taksikuski, ajoi yliajon ja jatkoi matkaansa,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Hailuodon saarelle avattiin maanantaina noin 8 kilometriä pitkä tieyhteys. Tämä uusi yhteys parantaa henkilö- ja tavaraliikennettä sekä laajentaa työssäkäyntialuetta. Aikaisemmin saaren ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne
Laukaassa tapahtui vakava kolaritapahtuma, jossa yksi henkilö kuoli ja toinen loukkaantui vakavasti. Onnettomuus sattui lauantaina iltapäivällä, kun kaksi henkilöautoa törmäsi toisiinsa. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.