Nimipäivä:
Ulla, Ulpu
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Suomalaisen kvanttiteknologiayhtiö IQM:n osakekurssi nousi voimakkaasti kaupankäynnin alkaessa Helsingin pörssissä. Suomi hankkii lyhyen kantaman ilmatorjuntaohjusjärjestelmiä Ruotsista.


Bowen Byramista tulossa NHL:n huippupalkattu puolustaja

Aihesivu: Bowen Byramista tulossa NHL:n huippupalkattu puolustaja

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Chicago Blackhawks neuvottelee jättisopimuksesta Bowen Byramin kanssa. Sopimus olisi kuuden vuoden mittainen ja sen arvo olisi 12,5 miljoonaa dollaria vuodessa, mikä tekisi Byramista NHL:n parhaiten palkatun puolustajan. Nykyisin kallein on Erik Karlsson 11,5 miljoonan dollarin palkalla.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 1.7.2026 klo 16:47
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Chicago Blackhawks neuvottelee jättisopimuksesta Bowen Byramin kanssa. Sopimus olisi kuuden vuoden mittainen ja sen arvo olisi 12,5 miljoonaa dollaria vuodessa, mikä tekisi Byramista NHL:n parhaiten palkatun puolustajan. Nykyisin kallein on Erik Karlsson 11,5 miljoonan dollarin palkalla.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 16:47, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Bowen Byramista tulossa NHL:n huippupalkattu puolustaja • Bowen Byramista tulee NHL:n huippupalkattu puolustaja • Bowen Byramista tulossa NHL:n huippupalkattu puolustaja.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 1.7.2026 klo 16:47.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #BowenByram, #ChicagoBlackhawks, #NHL.

Selkokielinen yhteenveto

Byramista tulee NHL:n huippupalkattu puolustaja

Chicago Blackhawks tekee jättisopimusta Bowen Byramin kanssa. Sopimus on kuusi vuotta ja maksaa 12,5 miljoonaa dollaria vuodessa. Tämä tekee Byramista NHL:n parhaiten palkatun puolustajan. Nykyisin kallein puolustaja on Erik Karlsson. Byram siirtyi Buffalosta Chicagoon.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.