Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjä sulki raja-asemansa, mikä yllätti Suomen viranomaiset. Lahdessa mies on vangittu vaimonsa murhasta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Kulosaaressa Itäväylällä tapahtui tiistain vastaisena yönä onnettomuus, jossa kaksi henkilöä menehtyi. Onnettomuus tapahtui bussipysäkin läheisyydessä, ja paikalle on tuotu kukkia ja kynttilöitä muistoksi. Taksinkuljettaja jatkoi matkaansa eikä pysähtynyt turmapaikalle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Kulosaaressa Itäväylällä tapahtui tiistain vastaisena yönä onnettomuus, jossa kaksi henkilöä menehtyi. Onnettomuus tapahtui bussipysäkin läheisyydessä, ja paikalle on tuotu kukkia ja kynttilöitä muistoksi. Taksinkuljettaja jatkoi matkaansa eikä pysähtynyt turmapaikalle.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 18:40, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kulosaaren Itäväylällä tapahtui traaginen onnettomuus • Itäväylällä tapahtui traaginen yliajo.
Kulosaaressa tapahtui onnettomuus
Helsingin Kulosaaressa Itäväylällä tapahtui onnettomuus, jossa kaksi ihmistä kuoli. Onnettomuus tapahtui bussipysäkin lähellä. Paikalla on nyt kukkia ja kynttilöitä muistoksi. Taksinkuljettaja ei pysähtynyt onnettomuuspaikalla.
Helsingin Kulosaaressa Itäväylällä tapahtui tiistain vastaisena yönä onnettomuus, jossa kaksi henkilöä menehtyi. Onnettomuus tapahtui bussipysäkin läheisyydessä, ja paikalle on tuotu kukkia ja kynttilöitä muistoksi. Taksinkuljettaja jatkoi matkaansa eikä…
Itäväylällä tapahtuneessa liikenneonnettomuudessa kuoli 33-vuotias perheenäiti ja hänen seurassaan ollut mies. Onnettomuuden aiheuttajaksi epäillään päihtynyttä taksinkuljettajaa, joka ei pysähtynyt turmapaikalle. Uhrin sisko kertoo järkyttävästä käytöksestä onnettomuuden jälkeen, kun…
Itäväylällä maanantain ja tiistain välisenä yönä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi ihmistä kuoli. Epäilty kuljettaja, nelikymppinen taksikuski, ajoi yliajon ja jatkoi matkaansa,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Itäväylä, #Taksikuski
Espoossa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa taksi osui alakouluikäiseen lapseen suojatiellä. Lapsi loukkaantui lievästi, ja taksinkuljettaja antoi hänelle väärän puhelinnumeron ennen poistumistaan. Poliisi tutkii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Itäväylällä Kulosaaren kohdalla on tapahtunut onnettomuus, jonka vuoksi itään päin menevä ajokaista on suljettu. Poliisi ohjaa liikennettä Kulosaarentielle, ja paikalla on runsaasti…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Itäväylä
Kuusamossa tapahtui lauantai-iltana kuolonkolarin, jossa oli mukana poro. Onnettomuudessa menehtyi henkilöautoa kuljettanut henkilö. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja kuolemansyyn selvittämisenä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Kuusankoskella tapahtui liikenneonnettomuus, jossa jalankulkija kuoli. Pakettiautoilija törmäsi jalankulkijaan suojatiellä ja pakeni paikalta, mutta poliisi tavoitti hänet nopeasti. Onnettomuutta tutkitaan useilla rikosnimikkeillä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Kulosaaren sillalla tapahtui vakava onnettomuus, jossa taksikuski törmäsi kahteen jalankulkijaan, joista kaksi kuoli. Taksi Helsingin liiketoimintapäällikkö vahvisti, että kuljettajan toiminta on keskeytetty…
Liikenne • jaetut avainsanat: #KulosaarenOnnettomuus, #Liikenneonnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.