Nimipäivä:
Aaro, Aaron
21°C Helsinki

Englanti kohtaa Kongon MM-kisoissa

Aihesivu: Englanti kohtaa Kongon MM-kisoissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Miesten jalkapallon MM-kisat jatkuvat pudotuspelivaiheessa. Illan ensimmäisessä ottelussa Englanti pelaa Kongon demokraattista tasavaltaa vastaan. Myöhemmin illalla Belgia kohtaa Senegalilta jatkoon päässeen joukkueen.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 1.7.2026 klo 18:50
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Miesten jalkapallon MM-kisat jatkuvat pudotuspelivaiheessa. Illan ensimmäisessä ottelussa Englanti pelaa Kongon demokraattista tasavaltaa vastaan. Myöhemmin illalla Belgia kohtaa Senegalilta jatkoon päässeen joukkueen.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 18:50, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Helsingin Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Englanti kohtaa Kongon MM-kisoissa • Englanti aloittaa pudotuspelit MM-kisoissa • Yhdysvallat kohtaa Bosnia MM-kisoissa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 1.7.2026 klo 18:50.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Englanti, #Kongo, #MMjalkapallo.

Selkokielinen yhteenveto

Englanti pelaa Kongoa vastaan

Miesten jalkapallon MM-kisat jatkuvat. Englanti pelaa tänään Kongon demokraattista tasavaltaa vastaan. Ottelu alkaa kello 19.00. Myöhemmin illalla Belgia kohtaa Senegalilta jatkoon päässeen joukkueen.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.