Nimipäivä:
Maria, Maija, Mari, Meeri, Kukka-Maaria, Maaria, Maiju, Maikki, Marika, Riia
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:17

Poika tuomittiin elinkautiseen isän murhasta, ja Itä-Suomen hovioikeus pidensi salametsästäjien metsästyskieltoja. Lisäksi ilmailua rajoitettiin itäisellä Suomenlahdella Ukrainan lennokki-iskujen…


Poliisi tutkii tapon yritystä Vantaalla

Aihesivu: Poliisi tutkii tapon yritystä Vantaalla

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Vantaalla tutkitaan tapon yritystä, joka tapahtui Kivistössä kesäkuussa. Poliisi on vanginnut epäillyn, joka on myöntänyt teon. Tapausta tutkitaan edelleen ja poliisi pyytää havaintoja tapahtumasta.

  • 11 juttua
  • 6 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 1.7.2026 klo 15:24
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Vantaalla tutkitaan tapon yritystä, joka tapahtui Kivistössä kesäkuussa. Poliisi on vanginnut epäillyn, joka on myöntänyt teon. Tapausta tutkitaan edelleen ja poliisi pyytää havaintoja tapahtumasta.

Aiheesta on julkaistu 11 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 15:24, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tutkii tapon yritystä Vantaalla • Mies vangittiin tapon yrityksestä Vantaalla • Mies vangittu puukotuksesta Vantaalla.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 1.7.2026 klo 15:24.
  • Koosteessa on nyt 11 juttua 6 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Poliisi, #Salla, #Vantaa.

Selkokielinen yhteenveto

Poliisi tutkii tapon yritystä

Vantaalla on tapahtunut tapon yritys Kivistössä. Kaksi miestä, jotka ovat syntyneet 1980-luvulla, viettivät iltaa yhdessä. Illan päätteeksi toinen miehistä käytti teräasetta toista kohtaan. Epäilty on vangittu ja myöntänyt teon. Poliisi pyytää havaintoja tapahtumasta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.