Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjä sulki raja-asemansa, mikä yllätti Suomen viranomaiset. Lahdessa mies on vangittu vaimonsa murhasta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
LeBron James on jättänyt Los Angeles Lakersin ja siirtyy toiseen NBA-seuraan. James pelasi Lakersissa kahdeksan kautta, joista kohokohtana oli mestaruus kaudella 2019–20. Hän aikoo pelata myös ensi kauden, mikä olisi hänen 24. Kautensa NBA:ssa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
LeBron James on jättänyt Los Angeles Lakersin ja siirtyy toiseen NBA-seuraan. James pelasi Lakersissa kahdeksan kautta, joista kohokohtana oli mestaruus kaudella 2019–20. Hän aikoo pelata myös ensi kauden, mikä olisi hänen 24. Kautensa NBA:ssa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 14:29, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa LeBron James vaihtaa joukkuetta NBA:ssa • LeBron James jättää Los Angeles Lakersin.
LeBron James vaihtaa joukkuetta
LeBron James on jättänyt Los Angeles Lakersin. Hän pelasi Lakersissa kahdeksan vuotta. James voitti mestaruuden kaudella 2019–20. Hän aikoo pelata myös ensi kauden, joka olisi hänen 24. Kautensa NBA:ssa.
LeBron James on jättänyt Los Angeles Lakersin ja siirtyy toiseen NBA-seuraan. James pelasi Lakersissa kahdeksan kautta, joista kohokohtana oli mestaruus kaudella 2019–20. Hän aikoo pelata myös ensi kauden,…
LeBron James on päättänyt jättää Los Angeles Lakersin, jossa hän pelasi kahdeksan kautta. James, joka on NBA:n kaikkien aikojen paras pistemies, kiitti Lakersia ja sen faneja sosiaalisessa mediassa.…
Florida Panthers teki merkittävän pelaajakaupan, jossa maalivahti Jacob Markström siirtyy New Jersey Devilsistä. Kaupassa New Jerseyyn siirtyvät hyökkääjät Evan Rodrigues, Jesper Boqvist…
Jääkiekko
Juho Piiparinen varattiin NHL:ssä Vegas Golden Knightsin ykköskierroksella. Suomalaispuolustaja oli yllättynyt valinnastaan, sillä hän odotti varauksen tapahtuvan myöhemmin. Piiparinen on pelannut viime…
Jääkiekko
Vuoden 2026 NHL:n varaustilaisuudessa varattiin yhteensä 223 nuorta pelaajaa, joista 13 oli suomalaisia. Tämä määrä on toiseksi pienin kymmeneen vuoteen, mutta parempi…
Jääkiekko
Juho Piiparinen varattiin ensimmäisellä kierroksella NHL:n varaustilaisuudessa Vegas Golden Knightsiin. Hän valitsi varaushetkellä soitettavaksi Pate Mustajärven Ukkometso-kappaleen kunnioittaakseen kuollutta artistia. Piiparinen oli…
Jääkiekko
Matias Maccelli ei saanut uutta sopimusta Toronto Maple Leafsilta ja hänestä tulee rajoittamaton vapaa-agentti. Maccelli pelasi viime kaudella 71 ottelussa ja teki…
Jääkiekko
Florida Panthers ja Anaheim Ducks ovat vaihtaneet pelaajia NHL:ssä. Anaheim kauppasi kapteeninsa Radko Gudasin Floridaan, ja sai vaihdossa A.J. Greerin pelaajaoikeudet. Gudas…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.