Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
SDP on kasvattanut etumatkaansa kokoomukseen, jonka kannatus on laskenut 0,9 prosenttiyksikköä. SDP:n kannatus on noussut Ylen tuoreessa mittauksessa,…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin pörssi avautui vaisusti ja laski nopeasti. Digital Workforce ilmoitti 3 miljoonan euron yrityskaupasta, jossa se ostaa Front AI:n asiakaspalveluliiketoiminnan. Pörssissä Nokia ja Lumo Kodit nousivat, kun taas Sotkamo Silver ja Neste laskivat.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin pörssi avautui vaisusti ja laski nopeasti. Digital Workforce ilmoitti 3 miljoonan euron yrityskaupasta, jossa se ostaa Front AI:n asiakaspalveluliiketoiminnan. Pörssissä Nokia ja Lumo Kodit nousivat, kun taas Sotkamo Silver ja Neste laskivat.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 10:31, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Helsingin pörssi laski, Digital Workforce osti yrityksen • Digital Workforce ostaa Front AI:n liiketoiminnan.
Helsingin pörssi laski tänään
Helsingin pörssi avautui tänään heikosti ja laski nopeasti. Digital Workforce ostaa Front AI:n asiakaspalveluliiketoiminnan 3 miljoonalla eurolla. Nokia ja Lumo Kodit nousivat avauksessa, mutta Sotkamo Silver ja Neste laskivat. Pörssin yleisindeksi on nyt 13 643,15 pistettä.
Helsingin pörssi avautui vaisusti ja laski nopeasti. Digital Workforce ilmoitti 3 miljoonan euron yrityskaupasta, jossa se ostaa Front AI:n asiakaspalveluliiketoiminnan. Pörssissä Nokia ja Lumo Kodit nousivat, kun taas…
Digital Workforce on ostanut Front AI:n AI-agenttipohjaisen asiakaspalvelun liiketoiminnan 3 miljoonalla eurolla. Kauppahinta maksetaan käteisellä, josta 2 miljoonaa maksetaan heti ja 1 miljoona vuoden kuluttua. Kaupan myötä Digital…
Helsingin pörssi päätyi tiistaina 1,5 prosentin nousuun, saavuttaen 13 648,03 pistettä. Nokian, Nordean ja Nesteen osakkeet nousivat merkittävästi. Terveysteknologiayhtiö Nightingale Healthin osake…
Talous • jaetut avainsanat: #HelsinginPörssi, #Nokia
Helsingin pörssi nousi tiistaina iltapäivällä 1,6 prosenttia. Nokian osake nousi 4,3 prosenttia, ja Jeffries nosti sen tavoitehinnan 13,80 euroon. Myös muut osakkeet,…
Talous • jaetut avainsanat: #HelsinginPörssi, #Nokia
Helsingin pörssi avasi tiistaina 1,2 prosentin nousulla, ja OMXH-yleisindeksi oli 13 597,99 pistettä. Neste ilmoitti investoivansa yli 400 miljoonaa euroa Porvoon öljynjalostamon…
Talous • jaetut avainsanat: #HelsinginPörssi, #Nokia
Tänään voimaan astuu uusi kolmen euron tullimaksu EU:n ulkopuolelta tilatuille verkkokauppaostoksille, joiden arvo on enintään 150 euroa. Tullimaksun taustalla on halpatuontilähetysten kasvun…
Talous
Suomen talous on alkanut kasvaa pitkän heikon kehityksen jälkeen. Alkuvuoden luvut ovat kansainvälisesti vahvoja, ja kulutus, investoinnit sekä vienti ovat piristyneet. Suomi…
Talous
Finanssivalvonta nostaa asuntolainakaton 95 prosenttiin kaikille lainanottajille, myös muille kuin ensiasunnon ostajille. Aiemmin lainakatto oli 90 prosenttia. Toimenpiteen taustalla on asuntomarkkinoiden heikko…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.